Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvordan tar mann burnout?


FpsStu

Anbefalte innlegg

Du kan ha litt olje på hjulene vist du ikke har

helt den motorkraften som trengs, blir masse hvit røyk

av det :p , men jeg har aldri burna fordi jeg ser ikke på bilen som

et leketøy. Jeg tar faktisk vare på det jeg har. Det er dessuten mange ting som kan gå galt når en burner, drivakslinger og drivknuter

kan takke for seg pga de enorme belastingen de blir utsatt for

også girkassa og spessielt koblinga er utsatt for totalhavari

(kan du si 10000 fort 3 ganger etter en annen?)

Anbefaler at du gravlegger ideen om burning *dypt*

og har 2 tonn med sement over den, så sparer du

deg noen kr :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor snakker du om clutchen og automat gir? altså hvis det er automatgir er det da ingen clutch..(Det er jo men ikke som fører bruker)

 

Det er ikke mulig å ta en burnout av det normale slaget med automatgir(er i alle fall ikke sjangs på min Mercedes, det går hvis det er vått, grus eller andre glatte overflater.. Hvis du vil ha det morro, bare gi litt på å styr hard, da slepper rompa(da må du ha en bakhjul drevet bil)

 

Men hvorfor tenker du på dette nå? du har jo ikke lappen engang! Du skal ha en del tid i trafikken før du er trygg..(selv etter du har fått lappen) å smelle er IKKE gøy! å kan fort gå galt hvis man prøver seg på ting..

 

emn, rompa mi slapp ikke å jeg tok ikke en 160grader inni en tunell å havna i motsatt..neinei

Lenke til kommentar

Tipper den golfen har antispinn å da går d vertfall ikke...

hehehe.....................

 

Da trykker man tilfeldigvis på snøkrystallen å uppsann der ligger gummien gitt...

 

Tror knappen for både TC å ABS er gjemt på passasjersiden på kjøreskolebiler... (de slår av sånt for glattkjøringtimen..)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Personlig efaring:

Toyota Carina II 1.6i (hvis jeg husker rett)

Dette hadde jeg og noen kamerater det gøy med. :D

Asfalten var litt våt.

Fremhjulstrekk

Hånbrekk

5500RPM

Slikk clutchen. :D

Det funket fint.

 

Vi hadde det også litt gøy med å legge nest full sving en vei og gi på som bare det med gassen. 5500RPM, skarp sving og våt asfalt var ganske gøy. :wee:

 

I dag står bilen i ro i tunet da vi på tilbakeveien mistet alt som heter kraft gir.

(Kom i en oppoverbakke og skulle gire ned, da han slapp clutchen gikk ikke bilen i gir, ingen av girene funker og antageligvis er clutchen ødelagt) :p

Lenke til kommentar

Dette må være den teiteste tråden jeg har lest på lenge....

 

"Hvordan burne?"

 

Herregud....

 

Burne er det teiteste/barnsligste/flaueste tingen jeg kommer på som folk gjør med bilen sin. Dette gjelder kanskje de aller yngste.

 

Å burne sier ikke en noe som helst om hvor stor motor det er i bilen, så derfor så ser jeg burning som totalt bortkastet.

 

Hadde jeg sett en med en Golf 1,4 som ikke klarte å få til en burnout så hadde jeg veltet meg i latter. Tror jammen jeg hadde kjørt av veien også.

 

Mulig trådstarter er ganske så umoden i forhold til alder, men dette synes jeg tok kaka.

 

Men men... Nesten så dette innlegget hadde passet bedre i Donald-bladet...

 

Vel.. nok surt oppstøt fra meg folkens. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...