Gå til innhold

Hvordan skifte deksel på en V800?


Kick150

Anbefalte innlegg

Overskriften sier vel det meste. Det er veldig mye støv i det lille displayet på frontdekselet til telefonen. Kunne tenke meg å ta det av for å rense/tørke det av. Noen som har prøvd dette? Er det bare å vippe det av? Er jo litt bekymret for den lille høyttaleren som også sitter der. Noen som har gjort dette og vil komme med noen tips? Takker og bukker. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Read the f*cking manual! :!:

 

Tror forresten det er tutoritals på dekselskifting for en del modeller på SEs hjemmesider ;)

Takk for et meget utfyllende svar. Vet du sikkert at det står i manualen? Står ikke i min, såvidt jeg kan se. Den er dog engelsk. Vet du sikkert at det står på

SE sine sider? Jeg har leitet, men finner ikke.

 

Et lite tips til deg og andre. Vi som spør her på forumet, ønsker stort sett seriøse svar når vi ber om hjelp. :yes: Forslag til løsninger er greit nok, men de bør i det minste ha et grunnlag. Skjønner? Ikke glem at det faktisk er en del godt voksne som også spør. :)

 

Så jeg spør igjen jeg om det er noen som har skiftet deksel på sin telefon? Eller vet hvor man kan få tips om slikt?

Lenke til kommentar

Jeg har, og jeg er enig. Hippie-erlend er tøf i trynet og svarer barskt: Read the F**king manual, når det IKKE står i manualen i det hele tatt.

 

Bruk en liten og flat skrutrekker og bend frontdekselet opp hele veien rundt. Pass på så det ikke blir hakk, det klarte jeg å få. Til slutt gir det etter, og du kan plukke det av. Høyttaleren sitter ikke i dekselet, så det er ikkeno du må kople fra, eller noe sånt. Bare å ta av, og smekk på et nytt.

 

 

Meld deg inn på Esato og se bildene der:

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=96855&r=a

Endret av Holtemann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...