mintman Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Jeg er en lvl 51 Druid, og fikk for en stund siden kjøpt Wildheart Bracers for 5 Gull som skal være en grei pris. Men spørsmålet er om dette settet er et greit sett å satse på for en druid? Eller finnes det andre som er bedre?
NightKeeper Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Vel, meningen med druid i PvE er å være healbot, derfor er jo Wildheart-set ganske bra med mye spirit og intellect, tøft er det også!
mintman Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 (endret) Ja det er jo nettopp pga. Intellect jeg tenkte på det. Shoulders er ganske tøffe å se på Endret 9. september 2005 av gstavdal
NightKeeper Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Ja det er jo nettopp pga. Intellect jeg tenkte på det. Shoulders er ganske tøffe å se på Vet De fleste shoulder`s til end-game er jo ganske tøffe, Wildheart til Druid er også sykt fete.
jevel Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det finnes så definitivt bedre ting, men tror du kan "starte" med Wildheart. Neste blir Cenarion Raiment: http://www.thottbot.com/?i=26495 Når du har komplettert den kan du jo startse på Stormrage... http://www.thottbot.com/?i=40039 -KJ
mintman Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Det finnes så definitivt bedre ting, men tror du kan "starte" med Wildheart. Neste blir Cenarion Raiment: http://www.thottbot.com/?i=26495 Når du har komplettert den kan du jo startse på Stormrage... http://www.thottbot.com/?i=40039 -KJ Hmm, jeg er en casual gamer som ikke har for mye cash, så jeg får vel begynne i det forsiktige. Men takk for tipsene
Blakken Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Det type armour er ment for Druids. Men husk at 8ende del skaper en bug slik at all "Increase Healspells up to XX" effekter ikke funker mere. Så 5-7 av delene er helt ok
mintman Skrevet 9. september 2005 Forfatter Skrevet 9. september 2005 Det type armour er ment for Druids. Men husk at 8ende del skaper en bug slik at all "Increase Healspells up to XX" effekter ikke funker mere. Så 5-7 av delene er helt ok Så det du mener er ikke bruk den delen med lavest intellect/armor når du har alle delene?
Mads J. Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Drit i wildheart, gå for Dire Maul-loot. Dire Maul Er så my fet loot der!
.V. Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Drit i wildheart, gå for Dire Maul-loot. Dire Maul Er så my fet loot der! Jepp, ihvertfall druid kan få seg fullt sett der+feralsett om de vil ha det, bare begynn i east i 55 (bring a lock), BoE wildheart suger og BoP wildheart er en god del mer arbeid enn DM-loot.
NightKeeper Skrevet 9. september 2005 Skrevet 9. september 2005 Drit i wildheart, gå for Dire Maul-loot. Men, DM suger som faen da. Hvertfall East, det er ett skikkelig dritt-sted!
.V. Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 (endret) Drit i wildheart, gå for Dire Maul-loot. Men, DM suger som faen da. Hvertfall East, det er ett skikkelig dritt-sted! Ikke hvis du har med deg en warlock. Like fish in a barrel. Edit: Uansett, jeg synes DM er en av de greieste instancer du kan ta, kjappe runs (eller noen av de ihvertfall, east og north er kjapt). Mye kjekkere enn f.eks. BRD eller Sunken Temple... Endret 10. september 2005 av E-Ton
Blakken Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Det type armour er ment for Druids. Men husk at 8ende del skaper en bug slik at all "Increase Healspells up to XX" effekter ikke funker mere. Så 5-7 av delene er helt ok Så det du mener er ikke bruk den delen med lavest intellect/armor når du har alle delene? Helt riktig For alle som ikke har en guild i MC er dette er helt ok set inntil videre. Presse seg opp til Epic settet i Honorsystemet som druid er vel strengt tatt en prøvelse folk flest ikke gidder Man KAN evt bytte ut 3 deler med Devilsaur og noe annet critgear for Catform.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå