Gå til innhold

Class og pvp (damage)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med fireball + pom pyroblast fireblast blir ca 1400 dmg uten crit med, Synes det er litt lite når en warrior critter mye høyere og i tillegg tåler mye mer. men uansett tar warrior da.. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Med fireball + pom pyroblast fireblast blir ca 1400 dmg uten crit med, Synes det er litt lite når en warrior critter mye høyere og i tillegg tåler mye mer. men uansett tar warrior da.. :p

Hva med AP - Fireball, PoM Pyro, Fireblast, CoC?

En non-crit fireball treffer for 900 damage fra mage'n min. Og det er UTEN den trinketen som kun funker i 15sec. Har ikke AP, men den høyeste crit'n min er 1780 med Pyro. På en lvl55 furbolg.

Gear kan være like viktig for casters som for melee, serru :)

Satt forresten ny crit-rekord med warrioren min også, 1264 @ lvl29 :w00t: (execute crit på en superskummel lvl8 bjørn)

Skrevet

I masse pvp gjør mage helt klart mest skade på kortests tid vis de vil, men kommer jo litt an, rogues gjør egentlig mindre skade overtid enn det warrior gjør. Har en warrior et par som står å denger på han og slik at han får rage så gjør en warrior mere skade enn rogues. Men somsagt, kommer veldig an på situasjonen. Eneste pvp`inga omdagen foregår jo i BG nå uansett, så vis du skal starte deg en char. å liker pvp, må du får utifra masse pvp, fordi 2 vs 2 å slikt finner du nestne aldri lengere. Min personlige mening er at rogue er den mest kjedelige classen i masse pvp og de morsomste som jeg har testet er Mage og Warrior.

Skrevet
Syns Shadowpriest ihvertfall fortjener å bli nevnet. Sw:P, Mindblast, Mindflay, Mindflay, Mindblast. Blir en del dmg der ja.

Ja og vi er ikke avhengige av crits, som mage og rogue er for å få en god dps.

Vi har stabil og veldig høy dps uansett om vi critter eller ei.

Skrevet

warrior med sword specilatzion kan slå 4 ganger på 1 sec med vanlig slag+ MS og sword specilatzion som proccer begge gangene...og viss alle crite = ca 6-8000 damge.

velding liten % sjangse for at det skjer da men... :dribble:

Skrevet (endret)

Ikke glem hunter heller. Om man er heldig og crit'er på 3 skuddetter hverandre; Aimed shot, Arkane shot + det vanlige skuddet er det også ganske realistisk at en hunter kan dele ut noen tusen damage i løpet av kun få sekunder.

Det er greit at en hunter ikke kan gi like mye burst damage som en mage eller rogue, men til gjengjeld har man pet (les: tank) og mail-armor (lvl 40+).

Jeg har spilt Samtlige klasser til level 20+ nå, og ingen klasse er så underholdende å spille som hunter etter min mening. Ser man bort fra mage AOE grinding er skal det godt gjøres å utføre noen av de spektakulære stuntene som en brukbar hunter kan gjøre med noen av de andre klassene, om man vet å bruke mulighetene.

Alle fordommene mot hunter som eksisterer på dette forumet har jeg opplevd *null*, *nada*, *ingenting* av i spillet, heldigvis.

Jeg priser meg lykkelig hver eneste dag for at jeg ikke spiller på samme realm som noen av disse generaliserende, sigmatiserende og fordomsfulle folkene på dette forumet.

Endret av mythix
Skrevet
Ikke glem hunter heller. Om man er heldig og crit'er på 3 skuddetter hverandre; Aimed shot, Arkane shot + det vanlige skuddet er det også ganske realistisk at en hunter kan dele ut noen tusen damage i løpet av kun få sekunder.

Arcane shot og Aimed shot deler cooldown. Men hvis man heller sier Aimed shot + multi shot + vanlig skudd, så har man endel damage på en gang.

Skrevet
Jeg priser meg lykkelig hver eneste dag for at jeg ikke spiller på samme realm som noen av disse generaliserende, sigmatiserende og fordomsfulle folkene på dette forumet.

Da er vi to.. (bare at jeg ikke vet hva sigmatiserende betyr :blush: )

Skrevet
overall, rogue....... quick burst lotto, warrior

Akkurat det - lotto.

Hvor stor burst-damage man har beror (stort sett) på 2 ting - abilities med cooldown og crit.

Greit nok, man kan ha utrolig stor burst damage hvis man har alle abilities klar, men er alle på cooldown blir det ikke mye å skryte av.

Samme med crit - man kan ha 99% crit-rate og likevel få inn 100 non-crits på rad. Til syvende og sist beror det på flaks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...