Vrengtpolvott Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Headshots er bra i spill, men ikke GoldenEye. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2005 Del Skrevet 18. november 2005 Hehe, vel vel. Hver sin meining. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Headshots er bra i spill, men ikke GoldenEye. 5173682[/snapback] nå må vi huske at det kommer til pc å ike til konsoll. men hvis det blir headshots så får vi se om det er bra eller ikke Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 jeg synes headshots, eller for å være mer presis at det oppstår realistisk skade i forhold til hvor man treffer er veldig viktig i et fps spill. derfor det er moro å lære seg å aime. uten hs kan man ikke gå hitman-style! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 det blir sikkert headshot på spillet. hvis du siktet på hodet på N64 så ville det gjøre mere skade, bare at på pc blir det selvfølgelig enklere Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Merk av den 25.desember For da kommer nemlig Alpha release til Goldeneye : Source 80% To Alpha Release: Maps: 95% Models: 80% Skinning and UVing: 90% Coding:75% Sound: 85% Things included in the alpha will be: - 8 Weapons. ( PP7, KF7, AutoShotgun, ZMG, Golden Gun, Proximity\Remote\Timed mines, and both the throwing and hunting knives. - 4 maps. ( Facility, Facility Backzone, Egyptian, Control ) - 3 Character models. ( Bond, Oddjob, Ourumov ) - 3 Gameplay modes. ( Deathmatch, License to Kill, Man with a Golden Gun ) http://www.goldeneyesource.com/ Endret 28. november 2005 av Skrote Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 (endret) Det blir knall! *Glede seg til rom-juls-speling av Goldeneye: Source* Endret 28. november 2005 av Brighto Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Å meget nais, håper den er bra underholdende Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 den må jeg laste!*venter*venter* ser spennende ut, jeg regner vel med at dere savner de gode gamle dager med spillet og N64 som jeg gjør? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 den må jeg laste!*venter*venter* ser spennende ut, jeg regner vel med at dere savner de gode gamle dager med spillet og N64 som jeg gjør? 5222235[/snapback] Min venn, du aner ikkje Lenke til kommentar
Berntsen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Ugh... først nå finner jeg ut at dette er enda et multiplayer-only mod... og jeg som hadde gledet meg slik til dette. Nåja, da er det bare å smøre seg med tålmodighet til Black Mesa Source eller Rogue Threat kommer. Er ikke så veldig mange andre singleplayer mods der ute som ser bra ut, er nesten ingen andre singleplayer mods i det hele tatt... Ah, jeg savner de gamle dagene hvor det var tonnevis med uprøvde singleplayer ting til det originale Half-Life... Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Litt offtopic her men Fant jo nesten 30 single player greir til HL2 her: http://mods.moddb.com/?search=true&mf=0&mo...ort=asc&list=60 Er jo sikkert ikke så mange som du leter etter vel. Men det er jo nok å utforske. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 den må jeg laste!*venter*venter* ser spennende ut, jeg regner vel med at dere savner de gode gamle dager med spillet og N64 som jeg gjør? 5222235[/snapback] Tja, noen av oss sitter med n64 emulator og mimrer med joypad. KNALLgøy 4 player på prosjektor! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) can't wait! Noe å gjøre dagen etter julaften når du er lei gavene dine jada nå er GEA Sluppet, gå til hjemmesidene deres for nedlastning Endret 25. desember 2005 av Luchy Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 nå har jeg nedlastet Goldeneye og Extract'a den til Valve\Steam\SteamApps\SourceMods\(goldeneye) men nå finner jeg ikke ut hva jeg skal gjøre? noen som vet? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 samme som meg C:\Programfiler\Steam\SteamApps\SourceMods\goldeneye Åssen får jeg det til? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Selvgølgelig måtte den komme idet eg var hjemme på en relativt svakere PC :!: Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Det skal vel komme opp på steam kontoen din da? Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 25. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2005 Når dere har lagt det inn, så restarter dere steam, og der ligger det. Spillet kan bli bra om de fikser et crosshair og litt mer speed. Det går for tregt for meg Lenke til kommentar
quakie Skrevet 25. desember 2005 Del Skrevet 25. desember 2005 Gleder meg til å høre tilbakemeldinger!! Goldeneye er jo rått!! Med Source grafikk... Mitt innlegg nr 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå