hwknut Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Enig, Blizzard ville aldri gjort noe som fikk de forbanna shamanene litt mer balanserte Fins ikke noe balansert med det der. Standard Alliance whine. Hvis dette er sant så er shaman blitt healbot.
Plomma2 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Edit:Det er samme person som har "sluppet" disse notene som har sluppet alle de andre. Og de har stemt sånn nogenlunde. Personlig tror jeg det er Blizzard som slipper dem ut med vilje. Ja, dette er jo en grei måtte å holde på medlemmer litt lenger, alltid vente på en ny patch. Friste med ting som kommer og ikke kommer... Evt. sånn at Blizzard kan sjekke hvordan folk reagerer på det og evt. fjerne det som får sterk kritikk. Sånn som BoS-nerfen og shaman totems kan bli skadet av AoE. Istede for å gi dem ut offentlig og senere innrømme at det var feil av dem.
hwknut Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Dette er rent bullshit. "Totems are no longer immune to area of effect damage." Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid.. Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen? Hva er BoS Men seriøst, når man vet hvor viktig f.eks fire-resistance totem er enkelte steder, går det ikke ann at alle forsvinner av AoE. Det er jo tross alt en grunn til at de ble immune mot AoE i første omgang. Jeg sier fortsatt det må være fake.. Når improved BoS er nerfet fra 15 min til 4 sec, så jo. Edit: Det er samme person som har "sluppet" disse notene som har sluppet alle de andre. Og de har stemt sånn nogenlunde. Personlig tror jeg det er Blizzard som slipper dem ut med vilje. Litt teit når en plalawin spell er nerfa, så skal alle shaman totems gjennomgå. Endret 6. september 2005 av hwknut
Plomma2 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Dette er rent bullshit. "Totems are no longer immune to area of effect damage." Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid.. Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen? Hva er BoS Men seriøst, når man vet hvor viktig f.eks fire-resistance totem er enkelte steder, går det ikke ann at alle forsvinner av AoE. Det er jo tross alt en grunn til at de ble immune mot AoE i første omgang. Jeg sier fortsatt det må være fake.. Når improved BoS er nerfet fra 15 min til 4 sec, så jo. Edit: Det er samme person som har "sluppet" disse notene som har sluppet alle de andre. Og de har stemt sånn nogenlunde. Personlig tror jeg det er Blizzard som slipper dem ut med vilje. Litt teit når en pala spell er nerfa, så skal alle shaman totems gjennomgå. Palabuffs er like viktig for oss i MC som totemene til shaman. Vi får buffs på noen sekunder, dere får totems som fjernes av aoe. Fair.
hwknut Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Dette er rent bullshit. "Totems are no longer immune to area of effect damage." Blizzard hadde aldri gjort noe slik. Totemer blir da plutselig ubrukelig i pvp mot samtlige klasser og ubrukelig i alle instancer der fiendene har AoE. Noe som gjelder samtlige highlevel instancer. Shamaner hadde plutselig ikke fått bli med på et eneste raid.. Øy, pølselars, lagt merke til BoS-nerfen? Hva er BoS Men seriøst, når man vet hvor viktig f.eks fire-resistance totem er enkelte steder, går det ikke ann at alle forsvinner av AoE. Det er jo tross alt en grunn til at de ble immune mot AoE i første omgang. Jeg sier fortsatt det må være fake.. Når improved BoS er nerfet fra 15 min til 4 sec, så jo. Edit: Det er samme person som har "sluppet" disse notene som har sluppet alle de andre. Og de har stemt sånn nogenlunde. Personlig tror jeg det er Blizzard som slipper dem ut med vilje. Litt teit når en pala spell er nerfa, så skal alle shaman totems gjennomgå. Palabuffs er like viktig for oss i MC som totemene til shaman. Vi får buffs på noen sekunder, dere får totems som fjernes av aoe. Fair. Fair? Nei.
FJERNET111 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Synes druidchangene ser ganske sannsynlige ut og stemmer vel greit med det som har blitt snakket om. Hvis det er sant så speccer jeg balance med en gang det kommer heh
Der Kommissar Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Poisons will remain intact after you teleport, enter/exit an instance, or travel between continents. Hehe, dette var faktisk noe jeg snakka med en GM om (på Argent Dawn). Fikk til svar at de ikke hadde tenkt å endre det, på grunn av serverkapasiteter. Så, "Patch notes 1.8": PNWED
chokke Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 --Shaman Totems are no longer immune to area of effect damage. Shamans will no longer lose weapon skills after respeccing talents. The tornado graphic from the Windfury Attack will now play consistently. Combat Endurance – Now allows 25% of health regeneration to work while in combat. kniz
-jH Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Totems are no longer immune to area of effect damage. Håper det blir noe av det jeg... ville gjort magens liv mot shammys lettere.
atrax Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 --Shaman Totems are no longer immune to area of effect damage. Shamans will no longer lose weapon skills after respeccing talents. The tornado graphic from the Windfury Attack will now play consistently. Combat Endurance – Now allows 25% of health regeneration to work while in combat. kniz 2. og 4. punkt er ikke helt ute på jordet, da. Men kan noen huske en patch uten nerfs som folk hulka seg i søvn over? Denne patchen skal etter sigende nesten bare ha koseting for alle klasser, noe som ikke ligner Blizzard i det hele tatt. Men når det er sagt, så håper jeg en del av forandringene kommer i den ekte 1.8, da.
kazaa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 [QUOUTE]Palabuffs er like viktig for oss i MC som totemene til shaman. Vi får buffs på noen sekunder, dere får totems som fjernes av aoe. Fair. Fair? Nei. Ikke? Blessing of Salvation er en av de beste buffene i PvE i hele spillet. Per i dag gir den 30% mindre treat, noe som hjelper warrioren veldig mye med å holde aggro. Som sagt hvis den blir nerfet til 10sek uten "additional treat", tror jeg nok det vil bli vanskeligere for palas å få gruppe. En annen fix som virket veldig mistenkelig er denne: "Judgement of Fury – Design changed. Now forces the target to attack you." Vil det si at paladins kan tanke onyxia/ragnaros osv. uten å gjøre damage?
Tåkefyrste Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Hvis dette er sant så er shaman blitt healbot. velkommen til klubben. Dere skal jo tross alt være horde sin paladin counterpart.
chokke Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 --PvP Honor System You will now receive some honor for restoring health to allies during PvP combat. honorfarming
brillan Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Vis du bruker den smilien igjen chokke så sender jeg shamans etter deg
brillan Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Det står at Taurens kan ri ulv.de kan det etter 1.7 patchen såvidt jeg vet virker litt dumt å legge det i neste patch. bullshit imo The blues har allerede sakt at Wolf i 1.7 blir utsatt til neste patch, altså 1.8 som det her er snakk om.
Thel Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Mye ting som kunne vært sant her da! Var mange som har sakt akkurat samme tingene før andre leaks, som har vist seg å stemme! Vent å se i spenning;) *finne fram popcorn og vente til blizzard sier noe*
Der Kommissar Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Da skal du bli jævla tjukk. Altså, eller, få vondt i magen eller noe. Og du har kommet til å brukt opp penga dine på popkorn. Endret 6. september 2005 av Mr. Jenssen
Anbefalte innlegg