Ehcoj Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har fått sånn problem i multiplayer'n at alt sammen bare plutselig sprenger etter 10 sekunders tid. Har hatt dette før også, men husker ikke åssen man fikset det? Noen tips?
Luchy Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 det sies at RA2 har noen problemer med multiplayer. er ikke hel sikker. har ikke prøvd selv
Ueland Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det skjer når det spilles med en cracket versjon av spillet, spill det på skikkelig/lovlig måte så funker det flott Og nei, det kan ikke ordnes.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Det skjer når det spilles med en cracket versjon av spillet, spill det på skikkelig/lovlig måte så funker det flott Og nei, det kan ikke ordnes. nei ? ikke kun med crackede versjoner. hos meg skjedde det ganske ofte i begynnelsen,originalt spill og med cden i. husker ikke helt hva som var løsningen.
Ehcoj Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 Spilte på LAN ja, så er nok ikke orginalt. Det er altså ingen måte å fikse det på nå? F.eks en patch eller noe?
DaChronix Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 funker som regel å legge det inn på nytt. personlig har jeg bare opplevd dette etter å ha reinnstallert system disken min med alt av spill etc allere innstallert på en separat partisjon.
Havon Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Nei det skjer ikke bare m cracket spill. har skjedd hos meg å. la inn spillet på nytt å da funka det
guttorm Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Dette kan fikses. Men det er en ganske møysommelig prosess, husker ikke akkurat hva som må gjøres. Dette skjer først og fremst når 2 spillere er i multiplayer og bruker samme serial key. Å fikse dette er neppe i henhold til retninglinjene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå