Gå til innhold

[LØST]Windows + LIlo problemer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi må holde oss til topicen.
Hvem var det som ikke holdt seg til topic?
tja, du sier noe. Men jeg har da aldri sagt at ingen får bruke Norsk system jeg. Jeg mente bare at når man har noe så proft som Slackware så bruker man ikke Norsk.
Du har sagt at GNU/Linux ikke skal være på norsk, det blir det samme. Slackware er ikke noe proffere enn det du gjør det til.. og når det gjelder deg så så blir du bare sett på som en idiot når du gjemmer deg bak distronavnet.

Forresten wil, jeg tror ikke du har fått med deg dette i alle de årene du har postet her for å få flere poster: Operativsystemet vi bruker her heter faktisk GNU/Linux, ikke bare Linux.

 

Oversettelse av signaturen din:

I recommend all to use Mozilla Firefox 1.0.6 or Opera 8.02. Why? because these browsers is best

---

I recommend everyone to use Mozilla Firefox or Opera as their browser, because these browsers are the best browsers around.

 

Siden dette er et norsk forum så trenger du ikke å skrive mer enn «Bruk firefox!» i signaturen din.

Lenke til kommentar
I recommend all to use Mozilla Firefox 1.0.6 or Opera 8.02. Why? because these browsers is best

Because these browsers are the best.

 

Så var det innholdet da, men men...

 

EDIT: Ratix var før meg ja ;).

I recommend all to use Mozilla Firefox 1.0.6 or Opera 8.02. Why? because these browsers is best

 

I will recommend you all to use Mozilla Firefox or Opera. Why? Because those are the best browsers available.

 

Elns.

Endret av objorkum
Lenke til kommentar
Slackware skal IKKE være på Norsk. Norsk Linux må være det mest idiotiske jeg har hørt om. Iallefall å ha Gentoo, Arch, Slackware, Debian på Norsk. uff.

De som har norsk Linux vil fort merke at de vil få en blanding av Norsk og Engelsk. Det er så fælt at jeg blir kvalm.

Idiot eller ikke - Linux skal være på engelsk. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...