Gå til innhold

Pelle og Proffen-filmene


Anonym234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bøker er jo alltid best :)

Ikke alltid. Ta f.eks Harry Potter, jeg synes bøkene var kjedelige. Men, filmene derimot får meg til å smile. :)

 

Lord of the Rings er egentlig og bedre på film. Kjedelige, langdryge bøker blir kjedelige filmer som er imponerende laget.

 

Nå blir jeg garantert kjeftet huden full, men for å være helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Harry Potter og Ringenes Herre er ikke annet enn kioskromaner for barn og unge som enda ikke har oppdaget forfattere som f.eks Dante og Homèr.

 

EOD!

Lenke til kommentar
Bøker er jo alltid best :)

Ikke alltid. Ta f.eks Harry Potter, jeg synes bøkene var kjedelige. Men, filmene derimot får meg til å smile. :)

 

Lord of the Rings er egentlig og bedre på film. Kjedelige, langdryge bøker blir kjedelige filmer som er imponerende laget.

 

Nå blir jeg garantert kjeftet huden full, men for å være helt ærlig så kunne jeg ikke brydd meg mindre. Harry Potter og Ringenes Herre er ikke annet enn kioskromaner for barn og unge som enda ikke har oppdaget forfattere som f.eks Dante og Homèr.

 

EOD!

Jeg har lest litt i Hobbiten boken, og den var såvidt veldig gøy, men tenk og lese så utrolig mange sider som i LOTR, det må jo være dønn kjedelig. Når man kan se det hele oppsummert på film, er jo det kjempe flott!

 

Enig med deg lars, selv om bøkene kan være gøye og lese når man kjeder seg, og ikke har kino, DVD, TV eller VHS :p

Endret av Fanta Boy
Lenke til kommentar
[QU Når man kan se det hele oppsummert på film, er jo det kjempe flott!

 

Enig med deg lars, selv om bøkene kan være gøye og lese når man kjeder seg, og ikke har kino, DVD, TV eller VHS :p

Er ikke på langt nær alt som er oppsumert i filmene da ;) Hadde det skulle vært det, så hadde de jo vart i flere dager.. Men folk er forskjellige, noen liker å lese, andre ikke :)

 

Har ikke sett noen av Pelle og Proffen-filmene, lurer på om jeg kanskje har lest en bok en gang :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...