brillan Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Ja, for warriors taper mot nakne rogues med lvl 1 daggers
ukjentbruker Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 dette må være den dummeste filmen jeg har sett jeg mener, hvordan kan en warrior tape mot en naken rogue? han er guildless, sier vel noe? warrioren altså. Hvorfor i helvete har han fyren orket å samle på hele wildheart settet? :S
Plomma2 Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hvorfor i helvete har han fyren orket å samle på hele wildheart settet? :S For å klar gjøre et poeng.
Der Kommissar Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Hehe, må si at når han for rundt med fult utstyr var det ikke så oppsiktsvekkende, men da han dalla rundt halvnaken med en starterdagger ja... Da var det litt bedre. Han hadde skills i å time, det skal han ha. Men vi fikk ikke se et klipp der han hadde noen cooldowns på det vitale, gjorde vi? Hehe, derfor kan rogue fremstilles slik. Men for all del, ypperlig film
mobilfreek Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 han stjal litt navnet til min warlock film jeg holder på med hadde tenkt og kalle den world of warlock... nå må jeg gjøre om intro og navn
ukjentbruker Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 spillte selv rogue, synest ikke å sloss mot randoms viser det. For det vi vet kan de ha skikkelig crappy stuff og kan ikke spille classen sin i det hele tatt...
dimdal Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) spillte selv rogue, synest ikke å sloss mot randoms viser det. For det vi vet kan de ha skikkelig crappy stuff og kan ikke spille classen sin i det hele tatt... ja... han ene warrioren hadde jo Crusader med minst +5 dmg enchant og endel valor sett... og han tok han naken med en worn dagger.. Tror denne filmen sier sitt om den latterlige overpowered klassen rogue. Håper blizzard innser at dette er helt absurd, riktignok er fyren dritgod, men uansett... Endret 2. september 2005 av dimdal
ukjentbruker Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 spillte selv rogue, synest ikke å sloss mot randoms viser det. For det vi vet kan de ha skikkelig crappy stuff og kan ikke spille classen sin i det hele tatt... ja... han ene warrioren hadde jo Crusader med minst +5 dmg enchant og endel valor sett... og han tok han naken med en worn dagger.. Tror denne filmen sier sitt om den latterlige overpowered klassen rogue. Håper blizzard innser at dette er helt absurd, riktignok er fyren dritgod, men uansett... har 3800hp på min rogue, en dps paladin stunnet meg og drepte meg på de 6 sekundene jeg var stunnet , sier det deg noe? ;P Har omtrent alt det beste blue stuff man kan få og en del epics. Denne paladinen kaller seg da Rippy..
jonasdaman Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Warrioren prøvde ikke å slå han engang. Han er god å de han spiller mot er IKKE gode
ukjentbruker Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Warrioren prøvde ikke å slå han engang. Han er god å de han spiller mot er IKKE gode hadde warrior slått litt på roguen (Brukt overpower?! Evasion wtf?) så hadde roguen vært død på 5 sekunder..
Dandar Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Roguen er god. Men som dere ser er noen av de han spiller mot latterlig dårlige.
John Keats Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 PÅ tide og levle roguen min =) den stoppa på 41 men er nå oppe i 51 etter at jeg levla magen til 60 =) jeg skal ha hele Devout og ganke warriors
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå