Gå til innhold

Jeg trenger en jobb i Hønefoss eller Oslo sent.


Anbefalte innlegg

Hva med annonsen som HW la ut om ny utvikler? :)

5022545[/snapback]

 

Så den, men jeg er ikke akkurat kvalifisert for en slik jobb.

 

howzer: jeg så på de jobbene da du linket til dem, men de passet ikke til meg, ergo ville jeg aldri ha fått dem uansett om jeg søkte. Jeg er ikke noe videre musikkinteressrt, og jeg har ikke lappen.

 

jarmo: Å si at jeg ikke ser etter andre muligheter, stemmer ikke helt overens med mitt syn på saken. Jeg ser stort sett etter hva som helst av jobber. At jeg ikke tar vaskejobber, betyr ikke at jeg er kresen.

 

Innen IT har jeg søkt på supportjobber, driftsjobber, mm. (minst 10 stk)

Ellers så har jeg søkt på jobb i butikk

Jeg har meldt meg opp hos aetat, it-vikar, elan-it/manpower, jobzone.

 

Neste steg blir å ringe rundt til barnehager. Kunne godt tenkt meg å jobbe med barn.

 

Jeg søker gjennom finn.no og aetat hver dag. Jeg ser etter jobber i Oslo og i Buskerud. I dag var jeg til samtale hos Jobzone. Som oftest søker jeg på minst en jobb hver dag. At jeg ikke gjør en innsats, og bare klager vil jeg derfor har meg frabedt.

 

Jeg er åpen for det meste utenom vaskejobber.

 

Hva søker jeg på?

Vikariat: Ja

Deltidstilling: Ja

Jobber utenfor mitt fylke: Ja

Jobber utenfor mitt fagfelt: Ja

Jobber som ikke er utlyst: Ja

Vaskedamejobber: Nei

 

Er det bare meg, eller er det overtall ja i stedet for nei her?

 

 

Edit: Og hvis jeg virker fornærmet er det faktisk fordi jeg er fornærmet. Jeg er drittlei av at alle andre skal sitte og vifte med pekefingeren fra sin høye pidestall. Hvis dere ikke har noe konstruktivt og givende å komme med, så kan dere liksågodt bare la være å poste.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke mobil i heletatt :p Jeg har nettopp flyttet til Hønefoss fra Bergen pga min nåværende samboer. Akkurat nå bor vi i en leid leilighet, men vi har kjøpt oss en leilighet ikke så langt unna som skal stå ferdig i juli. I tillegg til at dette ikke gjør flytting så lett, så jobber samboeren min 30 min unna Hønefoss med bil, noe som gjør at det ikke vil bli praktisk å flytte enda lengre unna.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...