ErlendRU Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) Har du ikke merket deg det? Dommeren er kun synlig i den lille videofrekvensen når han f.eks. gir kort. Men han er ikke med i selve spillet. Nei har ikke det jeg.. edit: huff, spillet er jo helt mongo her også.. Driver å skifter språk og lag av seg sjøl Endret 3. september 2005 av erlendru
Djevlen Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Har du ikke merket deg det? Dommeren er kun synlig i den lille videofrekvensen når han f.eks. gir kort. Men han er ikke med i selve spillet. Nei har ikke det jeg.. edit: huff, spillet er jo helt mongo her også.. Driver å skifter språk og lag av seg sjøl At du ikke har merket det understreker vel også relevansen av det. Er ingen videre stor grunn å ha dommeren svirrende rundt utpå der. (han er ikke på banen i 06 heller) Jeg har ikke erfart noen problemer med demoen enda. Ikke rent teknisk ihvertfall. Spillopplevelsen er det derimot litt verre med. Keepere er altfor dårlig på frispark. Motstander er altfor dårlig på frispark som ikke er åpenbare målsjanser(skyter for eksempel ballen alltid ut over dødlinja på min banehalvdel, og sentrer alltid kort på egen halvdel). Dårlige kommentarer. Florerer dessuten av skjønnhetsfeil som sikkert er luket vekk når spillet lanseres. Jeg gleder meg ihvertfall, markant forbedring fra FIFA05, 06 er også betydelig bedre enn PES4
Dommedagsprofet Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Altså, jeg digget Fifa 99 i en god stund da det var nytt. Så nå nylig testet jeg Fifa 2005. Akk og ve; skuffelse! De har jo ikke klart å beholde noe av det som var gøy med 99. Det er et rotetete menysystem, grafikken har ikke forbedret seg siden 2000-versjonen (har den blitt dårligere?), og kontrollen av spillerne føles som om den henger igjen. Jeg er ikke egentlig spesielt interessert i fotball, og når et spill om det skuffer meg såpass, skal jeg love dere at jeg ikke gidder bry meg med 06-versjonen. Så nei, at Fifa 06 demoen er ute er ikke noe "endelig" for meg.
Djevlen Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Altså, jeg digget Fifa 99 i en god stund da det var nytt. Så nå nylig testet jeg Fifa 2005. Akk og ve; skuffelse! De har jo ikke klart å beholde noe av det som var gøy med 99. Det er et rotetete menysystem, grafikken har ikke forbedret seg siden 2000-versjonen (har den blitt dårligere?), og kontrollen av spillerne føles som om den henger igjen. Jeg er ikke egentlig spesielt interessert i fotball, og når et spill om det skuffer meg såpass, skal jeg love dere at jeg ikke gidder bry meg med 06-versjonen. Så nei, at Fifa 06 demoen er ute er ikke noe "endelig" for meg. FIFA05 var en stor skuffelse for både fans og fiender av serien. Om du skal dømme FIFA, ikke ta grunnlag i 2005-versjonen. Den var _virkelig_ dårlig.
ErlendRU Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Har ikke prøvd 99, men 98 eier altså! Grisetaklinger ftw!
DurinVIII Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 (endret) JA!! Sette dommer-strenghet på null og gå bananas med Q Eneste man fikk frispark imot seg for var hvis man sparka ned keeperen. Da fikk man i tillegg rødt kort Det var tider det Edit: Leif Endret 4. september 2005 av DurinVIII
Winydancer Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 FIFA 97 var det virkeli store! Menst FIFA 05 var den største skuffelsen!! Og FIFA 04 var ubeskrivelig lett å score på, ved langskudd..
DurinVIII Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Mene, det er en ting jeg lurer på. Er det scriptede mål i 06? Det er blir veldig kjedelig å score etterhvert
abcosv Skrevet 4. september 2005 Skrevet 4. september 2005 Målene er ikke scriptede nei, det skal visstnok være en av de store endringene fra 05.
Toa Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 ...06 er også betydelig bedre enn PES4 Håpløs påstand. Men om du kan forklare HVA som er bedre, så værsågod.
Trylleblyant Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Mene, det er en ting jeg lurer på. Er det scriptede mål i 06? Det er blir veldig kjedelig å score etterhvert Kan noen gi en uvitende en forklaring på hva 'scriptede mål' er for noe?
Erlendz Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er litt morsomt å se hvordan fifa folkene alltid forguder de "store" forandringene i nye fifa versjoner. Når det kommer en ny versjon var selvsagt versjonen året før en skuffelse, men da fjorårets versjon kom ut var den fantastisk. F.eks den "off the ball" funksjonen, eller hva den nå heter var jo "genial", men nå er den plutselig ikke det lenger... Virker som om folk bare forguder alt det nye som kommer i fifa spillene. Dette uansett om det er bra, eller dårlig så lenge det er den nyeste versjonen det er snakk om.
ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Er litt morsomt å se hvordan fifa folkene alltid forguder de "store" forandringene i nye fifa versjoner. Når det kommer en ny versjon var selvsagt versjonen året før en skuffelse, men da fjorårets versjon kom ut var den fantastisk. F.eks den "off the ball" funksjonen, eller hva den nå heter var jo "genial", men nå er den plutselig ikke det lenger... Virker som om folk bare forguder alt det nye som kommer i fifa spillene. Dette uansett om det er bra, eller dårlig så lenge det er den nyeste versjonen det er snakk om. Savner grisetaklinger fra de gamle spilla
monstar Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 PES5 blir bedre en FIFA06 uansett, kjøper heller det en et middels fotballspill.
ErlendRU Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 PES5 blir bedre en FIFA06 uansett, kjøper heller det en et middels fotballspill. Ja det vet man selvfølgelig alt om allerede nå..
Nessi Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Har lasta ned Demoen, men den er helt rar, velger av seg selv, på språk og lag osv, noen som vet hvordan man fikser dette? FIFA 2005 var ikke noe serlig bra, PES4 er mye bedre, beste FIFA spillet som har kommet ut er FIFA 2002 etter min mening. vil teste FIFA 2006 Demo!
Johnx Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) ikke fullt så imponert, gameplayet virker ganske greit, men grafikken er langt fra god nok Grafikken i demoer skal jo ikke være på topp eller da Demoen funket ikke så bra til meg eller, alle valgene sto å gikk hele tiden, og jeg fikk ikke startet det. Endret 5. september 2005 av Johnx
abcosv Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Som vanlig er det mye PES-mas i fifa-trådene.. hvorfor kan ikke bare PES-folkene dra seg til helvete over i en annen tråd? Vi er ikke interesserte i meningene deres om hvorvidt det neste eller de tre forrige pes-spillene var gode på kortpasninger. Jeg har testet flere generasjoner av PES-spill, og har også testet alle generasjonene av FIFA-spill (ja, ALLE.), og jeg mener at fifa-serien helt klart er den beste, alt sett under ett.
Toa Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Er det så unaturlig at vi sammenligner FIFA og PES? Alle vet jo at PES er det spillet som best klarer å gi en følelse av å faktisk spille fotball, men enkelte foretrekker jo mer arkadepreg på spill (og sverger derfor til FIFA). Det er jo ingenting å skamme seg over. Jeg syns Colin McRae Rally 4 er gøyere enn Richard Burns Rally, men skal ikke nekte for at Richard Burns er et mye mer realistisk spill og som sikkert gir større glede å mestre i lengden. Spørsmålet er bare hvor mye tid en er villig til å bruke på det. Vi er jo bare ute etter å finne et fotballspill som tilfredsstiller vårt behov osv. Selv om jeg sverger til PES nå, så kan jo det være jeg går over til Fifa en gang i framtiden, om de klarer å gjøre det drastisk bedre enn det er idag. Jeg er bare ute etter det fotballspillet som er best. Det er jo helt naturlig at folk som spiller PES også tester ut Fifa. Testet Fifa demoen såvidt igår. Førsteinntrykket var sjokkerende dårlig, men jeg får vel gi det enda en sjanse.
ErlendRU Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ingen som vet hva som er feilen for de som ikke får det til å funke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå