Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 http://www.gamershell.com/download_10534.shtml
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 ikke fullt så imponert, gameplayet virker ganske greit, men grafikken er langt fra god nok
Erlendz Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 (endret) Selv har jeg vært PES fan siden tidenes morgen, men jeg har alltid testet fifas spill ettersom de har kommet. Driver å laster ned nå, men forventningene er alt annet enn høye.... EDIT: Fikk ikke demoen til å fungere. Når jeg skulle starte spillet skjedde det ikke noe annet enn at oppløsningen i windows xp ble satt til 800*600. Har alt av nyeste drivere, oppdatert windows osv. Merkelige greier, men det er jo tross alt en demo. Endret 31. august 2005 av qweac
DurinVIII Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Liker fotballspill best på konsoll, men jaja, lets give it a shot
Whalecore Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 merkelig bug hos meg.. når det skal velges språk inni spillet, så bytter det språk hele tiden av seg selv, som om jeg holder inne venstre piltast. samme når jeg skal velge lag.. så jeg får ikke spillt. noen andre med samme problemet?
mESA Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Ganske bra... men motstanderen spreller sånn :S umulig og få tak i ballen, så f0les det også som om motstanderen er raskere uansett, de tar meg igjen hele tiden :S
henry14 Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 merkelig bug hos meg.. når det skal velges språk inni spillet, så bytter det språk hele tiden av seg selv, som om jeg holder inne venstre piltast. samme når jeg skal velge lag.. så jeg får ikke spillt. noen andre med samme problemet? Ja! jeg har akkurat samme problemet hadde det samme problemet med EURO 2000 for noen år siden. Sykt plagsomt
ktt Skrevet 1. september 2005 Skrevet 1. september 2005 Spillet ser lovende ut. Ikke rart det er noen bug i spillet er jo tross alt en beta demo. Gleder meg til hele spillet kommer ut.
Dj Charlie Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) merkelig bug hos meg.. når det skal velges språk inni spillet, så bytter det språk hele tiden av seg selv, som om jeg holder inne venstre piltast. samme når jeg skal velge lag.. så jeg får ikke spillt. noen andre med samme problemet? Jepp! samme her, kommer ikke lenger enn til der du skal velge lag. Har ikke fått testet spillet på grunn av det... Noen tips til hva det kan være? Endret 2. september 2005 av Dj Charlie
DurinVIII Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Funker fett hos meg Synes det va bra jeg...må nok gå til anskaffelse av dette, enten på ps2 eller på pc
abcosv Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 (endret) Gameplayet så ut til å ha fått seg en skikkelig renovasjon. Det er bare den ultimate, deilige følelsen å legge en dyp crosser tvers over banen til en mann på løp og treffe rett på lissa.. Sånne ting fungerte ikke i de tidligere fifa-spillene. Jeg sitter på familie-pc-en nå, med kun tastatur til å styre med, men når jeg reiser tilbake på hybel, er jeg sikker på at spillet blir enda mye bedre, når jeg får ps2-kontroll til det. For de som hadde problemer med at språk-baren flytter seg hele tiden; har dere en joystick/gamepad eller eventuelt drivere til disse liggende inne? Jeg fikk lignende problemer med mitt ps2 to usb-adapter når jeg kun hadde én ps2-kontroll koblet i adapteret (det er plass til to). Når jeg disablet den porten jeg ikke brukte (via enhetsbehandling) fungerte alt 100%. edit: Har lest litt rundt på diverse fora, og det viser seg at fifa 06 har problemer med usb-tastatur. Så jeg regner med at det er her problemet ligger for dere. Endret 2. september 2005 av _oDIn_
Kurt P Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Fifa har kommet vært år nå og sånne spill blir aldri bra ! de blir rett og slett ikke nok forandringer på 1 år..
mummi-pappa Skrevet 2. september 2005 Skrevet 2. september 2005 Fifa har kommet vært år nå og sånne spill blir aldri bra ! de blir rett og slett ikke nok forandringer på 1 år.. Kanskje de puttert på en ny finte eller to avogtil..
abcosv Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 Det har kommet flere nye ting til fifa nå. Jeg vet ikke detaljene, men det virker som om det er et slags lagmoral-system. Om man er nær ved å score mål og presser motstanderen høyt, vil flere av spillerne få en skinnende "energi-linje". Jeg vet ikke hva denne gjør, men jeg regner med at det har positiv effekt på laget. Det er også tre forskjellige nivåer oppe i hjørnet der stillingen mellom lagene står. Jeg tror lagmoralen er best når den er på det øverste nivået, da er iallefall flere av spillernes energinivå skinnende. Det er uansett interessante forandringer i spillet, som øker graden av realisme, slikt som fordelsparagrafen (også brukt i UEFA CL) og forskjellige ting i selve spillet, som skjerminger og lignende.
Dj Charlie Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 (endret) edit: Har lest litt rundt på diverse fora, og det viser seg at fifa 06 har problemer med usb-tastatur. Så jeg regner med at det er her problemet ligger for dere. Har ikke USB tastatur nei... Hmmm! Har tittet litt på noen videoer å kunne ikke se noen dommer på banen, er det ikke med dommer denne gang heller? Synes det blir for dumt uten, har savnet det i alle PC utgivelsene, men på GameCube er han på plass. Endret 3. september 2005 av Dj Charlie
ErlendRU Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 edit: Har lest litt rundt på diverse fora, og det viser seg at fifa 06 har problemer med usb-tastatur. Så jeg regner med at det er her problemet ligger for dere. Har ikke USB tastatur nei... Hmmm! Har tittet litt på noen videoer å kunne ikke se noen dommer på banen, er det ikke med dommer denne gang heller? Synes det blir for dumt uten, har savnet det i alle PC utgivelsene, men på GameCube er han på plass. Dommer? Har det ikke vært dommer før? *laste ned*
Dj Charlie Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 edit: Har lest litt rundt på diverse fora, og det viser seg at fifa 06 har problemer med usb-tastatur. Så jeg regner med at det er her problemet ligger for dere. Har ikke USB tastatur nei... Hmmm! Har tittet litt på noen videoer å kunne ikke se noen dommer på banen, er det ikke med dommer denne gang heller? Synes det blir for dumt uten, har savnet det i alle PC utgivelsene, men på GameCube er han på plass. Dommer? Har det ikke vært dommer før? *laste ned* Har du ikke merket deg det? Dommeren er kun synlig i den lille videofrekvensen når han f.eks. gir kort. Men han er ikke med i selve spillet.
Gjest medlem-77217 Skrevet 3. september 2005 Skrevet 3. september 2005 jeg skjønner ikke hva dere ser i FIFA..! det er snakk om et spill der grafikken kunne hvert lagd på paint, i forhold til andre spill! Første gangen jeg spilte fifa ble jeg kvalm, å trodde jeg skulle dø!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå