Gå til innhold

6 megapiksler til jul


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det står at prisen vil være rundt 3000kr, er det bare telefon uten ab.? Lekkert forresten :dribble:

Legg til 25% MVA + det butikkene skal tjene.

Mener du at veiledende utsalgspris i utlandet ikke inkluderer profitt til selger?

Godt poeng! Det kan jo også hende at det er moms på varer i landet prisen er tatt fra. Den momsen trekkes vel fra før norsk moms ilegges?

Lenke til kommentar

problemet med oversetting fra kinesisk til engelsk oppstår vel når kineserene oversetter alt selv. jeg tviler på at softwaren er oversatt uten hjelp fra nordmenn. Denne mobilen ser svært fristende ut. men som andre sier, det holder ikke bare med et pent ytre og gode specs. Noen som forresten vet om den har wifi/bt eller lignende?

 

gleder meg, ikke minst fordi det blir hardere konkurranse som kan få fart i utviklingen!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hva det angår plastikk preget telefonen har så har jeg hatt mang en telefon som er plastic-fantastic men som er fantastisk på innsiden selv om den kanskje ikke kjennes så fantastisk ut på utsiden.

Håper virkelig vi får se topp klasse optikk, og at det ikke er en amatør som har satt sammen kameraet på mørkerommet.

Skal garantert ha DV2, mest pga overkill kamera og fordi at det følger med et minnekort =) Så slipper jeg å kjøpe det vedsiden av...

Endret av roy_nor
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...