Anonym234 Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 Kom over denne artikkelen om WoW i Kina, kanskje vi skal få det sånn i Norge også? Haha, genialt
Bautastein Skrevet 30. august 2005 Skrevet 30. august 2005 blir vanskeligere å gjøre mc/bwl i kina mao.
mobilfreek Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 hadde ikke gjort noe om den loven ble inført i norge spiller jo aldri 5 timer i strekk
Choo Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Synes det er bra jeg, siden de "kinesiske farmerne" nesten blir tvunget til å spelle 24/7 . de får jo så lite penger at de må spille så det går på helsa løs, bare for å tilfredstille late europere/amerikanere som ikke gidder grinde selv.-.-
pertm Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Det er sikkert bra det, men hva om noen ordner seg to kontoer da kan de jo bare ta å bytte konto etter ca 5 timer. Jeg aner ikke om dette er mulig, men det blir jo dobbelt så dyrt også.
str00tz Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 En helt latterlig lov spør du meg, går jo stikk i strid med alt som heter demokrati. (men så gir de vel katten i slikt der nede også da) det er vell derfor det heter kommunisme jeg syntes det er flott at de får en slik lov, kanskje det blir igjen noen thorium veins til oss andre
mobilfreek Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 tenk og være på ragnaros alle har spillt i 5 timer er rett fra og ta ned ragnaros og så blir alle dritsvake(eller hva det var man blir) og whiper på 1 %
royale Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 tenk og være på ragnaros alle har spillt i 5 timer er rett fra og ta ned ragnaros og så blir alle dritsvake(eller hva det var man blir) og whiper på 1 % haha! kanskje ikke den loven gjelder i instancer
IntelAmdAti Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Latterlig lov... Commie Bullshit! Hvis broren din eller bestekameraten din plutselig ble veldig avhengig av WoW og spilte helt til han døde ville du kanskje ha ment noe litt annet. Loven er ikke helt ute på jordet, men det er mange som ikke liker det når myndigheter mener vi må "beskyttes fra oss selv" og handler deretter. Det blir nesten litt som med hasjdebatter, noen syntes det burde legaliseres og de som vil holde på med det skal bare få lov til det. De endrer kanskje mening når bestekameraten begynner med det og kommer inn i narkomiljøene. Da får man opp øynene for at noen ellers helt ålreite oppegående mennesker faktisk trenger å bli beskyttet fra seg selv.
Stifi Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Kommer denne loven i Norge å. Så drepe jeg meg selv.
royale Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 Latterlig lov... Commie Bullshit! Hvis broren din eller bestekameraten din plutselig ble veldig avhengig av WoW og spilte helt til han døde ville du kanskje ha ment noe litt annet. Loven er ikke helt ute på jordet, men det er mange som ikke liker det når myndigheter mener vi må "beskyttes fra oss selv" og handler deretter. Det blir nesten litt som med hasjdebatter, noen syntes det burde legaliseres og de som vil holde på med det skal bare få lov til det. De endrer kanskje mening når bestekameraten begynner med det og kommer inn i narkomiljøene. Da får man opp øynene for at noen ellers helt ålreite oppegående mennesker faktisk trenger å bli beskyttet fra seg selv. enig, Spilleavhengihet har blitt et stort problem, og skal tas seriøst. Iallefall i Kina, Korea og Japan.
Zeph Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Ikkje berre dør folk av det, fleire slutter i jobb for å få meir tid til spel, og då må det kanskje etablerast slike reglar for å hindre ei dårlig utvikling. Men for ein som speler litt forskjellig er det vel ikkje så vanskeleg å spele WoW i 3 timar, skifte til GW ei stund og hoppe over til neste, då er 6 timar gått sidan han spelte WoW og det er klart igjen.
DezTruckTor Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Hva med alle de som vil ta hele MC på en dag? Litt kjipt når spillerens stats blir redusert rett før en Mc fight. Det går lett mye tid i MC, og når spillerenes egenskaper blir redusert jo lengre man kommer, gjør det hele enormt vanskelig. Men det er jo e poeng da, siden det ikke er rent få som har sagt opp jobbene sine eller sluttet på skolen for å spille wow 24/7. Men 3 timer er vel litt i korteste laget, elle hva?
royale Skrevet 31. august 2005 Forfatter Skrevet 31. august 2005 en jeg kjenner spiller guild wars aaaaaaalt for mye, er litt bekymret.
AimAr Skrevet 31. august 2005 Skrevet 31. august 2005 Latterlig lov... Commie Bullshit! Hvis broren din eller bestekameraten din plutselig ble veldig avhengig av WoW og spilte helt til han døde ville du kanskje ha ment noe litt annet. Loven er ikke helt ute på jordet, men det er mange som ikke liker det når myndigheter mener vi må "beskyttes fra oss selv" og handler deretter. Det blir nesten litt som med hasjdebatter, noen syntes det burde legaliseres og de som vil holde på med det skal bare få lov til det. De endrer kanskje mening når bestekameraten begynner med det og kommer inn i narkomiljøene. Da får man opp øynene for at noen ellers helt ålreite oppegående mennesker faktisk trenger å bli beskyttet fra seg selv. Om min bestekamerat ville spille til han dør... så skal han pokker meg få gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå