Gå til innhold

Morsom lov i Kina om World of Warcraft

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har problemer med at folk speler til dei dør av utmattelse er det kanskje like greit? Enda eit bevis på kommunismen som herjer der nede då, men det var eit av dei betre tiltaka dette.

Skrevet
Når du har problemer med at folk speler til dei dør av utmattelse er det kanskje like greit? Enda eit bevis på kommunismen som herjer der nede då, men det var eit av dei betre tiltaka dette.

Joa, Kinesere,koreanere og japanesere er jo helt gale, så jeg tror den regelen hjelper en del.

Skrevet

hva dette med kommunisme å gjøre?

Skrevet
Nå nekter jeg å tro at dette er snakk om 6 -7 timer om dagen, men heller folk som har vært pålogget i flere døgn i strekk.

Jeg mener fortsatt at de burde få bestemme det selv.

(jeg sier ikke at du motargumenterer meg)

Skrevet

3 timer før grensa er nådd er likevell litt lite? du kommer vel ikke gjennom de største instances i WoW på den tida engang, gjør du?

Men, ettersom det er ett problem med spillrelaterte dødsfall, så synes jeg bare det er bra at myndighetene tar problemet på alvor, om noe drastiske begrensninger... 6-12timer sammenhengende tilkobling burde være mer realistisk/overkommelig.

Skrevet (endret)

Synes debuffen ikke burde begynt før 12-14 timer sammenhengende, og etter det burde den kommet fort.

Synes dette burde bli lagt inn i EU serverene også, da det ville hemmet folk som deler konto til å grinde Ebay gold på.

Endret av alex503

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...