Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går mye fortere å drepe med fire, pluss at du har flere spells å velge mellom, så det blir mer variert og morsomt. Bruker kanskje litt mer mana, men dreper jo som sagt også fortere! Frost er kjedelig å levle/grinde med. Fb FB FB FB og atter FB. åja, og en FN her og der... LItt morsommere med Ice lance, men det er jo 66+...

 

Nei, ikke hør på de tåpene her :tease: Gå fire du! Litt barskere med fire og..

Lenke til kommentar
-Snip-

Tenkte jeg kunne poste min pve specc også:)

 

http://www.wowhead.com/?talent=Rf0Ec0MzxIziZZVq0cof0o

Denne er rett og slett genial. Du får med det du trenger fra Frost treet, bortsett fra Winter's Chill.

Du får alt du trenger ut av arcane treet.

Rett og slett umulig å finne en specc som gjør mere damage enn denne. Frost specc, vel og merke. En 10/48/3 specc er muligens bedre, men for denne må du ha veldig bra fire gear.

9119547[/snapback]

 

Vil gjerne vite hva som er bra og dårlig med speccen sjef1 nevnte til PvE.

Den essensielle tingen her er jo Ice Block, men er virkelig Mind Mastery nødvendig? Eventuelle kombinasjoner?

Tenkt å bruke en specc til maximum DPS i raid, og det blir sikkert noe farming snart.

 

sleifevirkS was here.

Endret av Neautiful
Lenke til kommentar
Hva syns dere jeg burde bruke talents pointa på? arcane ,fire, eller frost ?

Hva skader mest osv?

9127627[/snapback]

 

Fire skader mest, men det kan være tøft å lvl opp med siden du er ny til spillet.

Ut fra å ha spilt en frost mage i 1,5 år og en fire mage i litt over en måned ville jeg anbefalt deg frost til levling.

Du overlever lengre med frost enn med fire.

 

Man er avhengig av litt bra gear om du skal lvl opp med fire, og det er ikke lett å få tak i på dem første levla uten noe sælig med gull.

Hadde du hatt erfaring fra mage tidligere og litt gull, så ja da kunne du sikkert kjørt fire for å teste det ut.

 

Frost er også mere mana effektivt på lave lvls, og om du gjør en feil er det lettere å komme seg ut av en situasjon pga du får forskjellige talents etterhvert som gir deg stor overlevelses faktor. Det er en grunn til at frost foretrekkes i pvp nettopp pga overlevelse muligheter. Dette gjennspeiler seg også i pve situasjoner mot mobs.

 

Lykke til med magen din. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...