Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Heilt greie specca dei over. Men ingen av buildene er ultimate pvp speccer, heller pve/pvp builder. Det VIKTIGSTE i PVP er -damage taken. Derfor går dere for resilience og hp, i stede for +dmg gimping.

 

Derfor vil jeg påstå at denne speccen er veldig god.

 

http://www.wowhead.com/?talent=RZVgM0bZVVGcofeo0qt

 

Fordi: + Du har impact, som gjør at du har veldig mye større sjanse til å unslippe rogues/shamans/warriors/pets osv om du bruker molten armor. Sett at en rogue får deg i cheap shot, du har ikke blink eller ice block, du må bare ta imot all damagen hans. Men om impact proccer, er problemet løst. Men om du i stede valgte å bruke Ice Armor og frostbite, ville han fortsatt hamre løs på deg.

 

Fordi:  + Du har specca det som er å specce av - damage taken, noe som har utrolig stor betydning i pvp. Dette er points som mange velger å unlate, fordi det ikke er så merkbart i forhold til høyere damage, mindre cd etc etc.

 

Fordi:  + Du har lengre range på firespells. Dette er helst for å hindre motstander i å stikke av med scorch/fire blast siden castingtimen på desse er lave, og at en motstander som stikker av ofte kan være vansklig å nå tak i med en frostbolt/cone of cold etc.

 

Fordi:  + Du har WATER ELEMENTAL. INGENTING er viktigere. Lær deg å bruke den, og du får mye bedre CC (Crowd control), og mye bedre damage utbytte.

 

Eneste negative er at denne speccen ikke har imp frost/fire ward og permafrost.

 

 

 

Dette er min mening, om du har noe å tilføye så skrik ut ;)

 

 

Tenkte jeg kunne poste min pve specc også:)

 

http://www.wowhead.com/?talent=Rf0Ec0MzxIziZZVq0cof0o

 

Denne er rett og slett genial. Du får med det du trenger fra Frost treet, bortsett fra Winter's Chill.

 

Du får alt du trenger ut av arcane treet.

 

Rett og slett umulig å finne en specc som gjør mere damage enn denne. Frost specc, vel og merke. En 10/48/3 specc er muligens bedre, men for denne må du ha veldig bra fire gear.

9119547[/snapback]

 

Tusen takk :) den der speccen skal jeg garantert gå for. IMO så er ikke imp silence så jævelig bra, man må bare lære seg å spille uten ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på å specce min 60 mage til Arcane, for å teste litt. Men jeg lurer på hvordan spillestilen er, hvilke spells som brukes, hvordan det må geares etc. Noen som har et par tips eller lignende? :)

9135458[/snapback]

 

"Bumper" denne... Lurer på det samme selv.. bruker man noe særlig arcane blast? Eller arcane missiles? Og er det best å blande med frost eller fire?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på å specce min 60 mage til Arcane, for å teste litt. Men jeg lurer på hvordan spillestilen er, hvilke spells som brukes, hvordan det må geares etc. Noen som har et par tips eller lignende? :)

9135458[/snapback]

 

"Bumper" denne... Lurer på det samme selv.. bruker man noe særlig arcane blast? Eller arcane missiles? Og er det best å blande med frost eller fire?

9135965[/snapback]

 

Tror jeg så deg i BG her om dagen :p

Edit; På magen din altså..

Endret av frisyre
Lenke til kommentar
Jeg lurer på å specce min 60 mage til Arcane, for å teste litt. Men jeg lurer på hvordan spillestilen er, hvilke spells som brukes, hvordan det må geares etc. Noen som har et par tips eller lignende? :)

9135458[/snapback]

 

"Bumper" denne... Lurer på det samme selv.. bruker man noe særlig arcane blast? Eller arcane missiles? Og er det best å blande med frost eller fire?

9135965[/snapback]

Jeg testa alle poengene i arcane på min 70 mage, ganske morsomt egentlig. Plutselig blir intellect mye mer verd pga ekstra spelldmg. Av spells gikk det i 2 eller 3 arcane blast som på vanlige mobs (avhengig av crits), evt fireblast/scorch for å avslutte. Av og til også arcane missiles, men det man hele tiden strever etter som arcane er å få clearcast og 30% mer crit og gratis spell (AM koster en del mana). Blir ganske heftig dps hvis man er litt heldig med clearcastprocc.

Dps'n er ikke dårlig heller (hadde mellom 7-800 +dmg og 18-19% crit), hevdet meg bra i kara (jeg i bare blues, de over med 50%+ epics). Var vel en hunter og fury warrior som slo meg. Det er også generell erfaring fra andre instancer, jeg ligger på topp med mindre noen gode folk med masse epics tryker på de rette knappene.

 

Men, det kan bli litt kjedelig i lengden, savnet DOTs og høyere crits fra fire.

Lenke til kommentar
Godt mulig det^^ Er magen jeg spiller mest på om dagen... Shammy er jo så latterlig broken om dagen så... Bestemt meg for å ha den på pause til den får buff av blizz^^

 

Vant vi da?

9136215[/snapback]

 

Erm, hur?

9143145[/snapback]

 

Er vel ikke akkurat tråden for det, men tenker på enhancement spec i PVP, og mangel på survivability, mangel på CC og anti-CC... Synes også det er mye tull med totems i PVP. KJipt at de er "stasjonære", pluss at det tar 6 sekunder å caste 4 totems, noe man sjelden har tid til i PVP. Eneste som er bra for PVP er purge og WF. Healing som enhancement er jo også en vits.... healing wave healer for 2k:P MASSE andre ting jeg ikke er fornøyd med også, men kan ta det i en annen tråd:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...