Gå til innhold

Mage - tråden, diskuter her!


Anbefalte innlegg

Vel ikke for og være frekk, men kan være en ide og skaffe seg Gear først. Kan ikke vente og være imba i grønne item :p

9143441[/snapback]

 

Hehe, full tklar over at gearet er ræva... Men er en god del ting med shaman classen (spesiellt enhancement) som ikke løses ved å få bedre gear... Veldig mange shamaner som er enig med meg, som også har bra gear.. Kommer ikke lettere innpå folk, eller ut av CC med bra gear^^

 

Edit: Men det her er helt feil sted å snakke om det.. Fortsett i shaman tråden, eller på PM!

Endret av Gnimmels
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger ikke grinde alle så sinnssykt, kan få en AV-mount for 50 AV-marks.

Men AV er jo bare en eneste rush-fest for å komme først til Drektharr eller Vandarr.

Og ta noen hus på veien. Alliance vinner 80% av gangene fordi de har mange færre elite-NPC'r å ta ned nær Horde-basen enn det vi har.

 

Du kjøper en dings som summoner en hvit epic ulvemount for horde, og en hvit geit for Alliance. Koster ingenting Honor. Du må til selve alterac valley for å finne vendoren utenfor instancen, rett ovenfor Tarren Mill.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Winters chill er ikke noe særlig i PVP... Hadde heller gått for permafrost! I tillegg er jeg fan av å sette litt poeng i fire istedenfor arcane for å få lengre range, kortere CD og stunchance på fireblast. Og evt ignite... Men det blir jo litt smak og behag...

 

Ender vel opp med å se omtrent slik ut... Tror det er noe lignende jeg har på magen min nå.. Husker ikke helt. Men funker hvertfall bra!

Lenke til kommentar

gjør dere klar for et noob spørsmål. Jeg har akkurat startet med WoW - Frost Mage. Jeg har kommet til et "talent" som heter Shatter: " Increases the critical strike chance of all your frost spells against frozen targets by 10%"

 

Order "frozen", betyr det "Fryst fast i bakken og kan ikke bevege seg?

Eller betyr det at det er monstre er blåaktig/blått og går sakte eller ligger i ordet frozen?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat dinget 70 med min mage, og nå har jeg skillet tailoring slik at jeg må velge mellom spellfire- eller shadoweave tailor.

 

Jeg har hatt full fire specc hele tiden, men jeg lurer på om jeg skal specce Pom pyro / full frost / eller fortsette med full fire :p

 

Noen som vet hvilket specc som er best for pvping / raiding nå for tiden =) ?

Endret av ZindreX
Lenke til kommentar

Liker disse:

 

Men litt usikker på om jeg skal ta med Pyro: http://www.wowhead.com/?talent=of0mZVMhzZVVGssfxo0ot

 

eller ta: http://www.wowhead.com/?talent=of0VcZZVVGIsfxo0qt

Bedre AoE (arcane explotions) med Arcane Impact, lengre chill effect + mer speed reduction og 5% mer frost dmg. :hmm:

 

Ville nok valgt nr 2. :yes:

 

Tok med Improoved Blizzard fordi det er digg i AV! (og andre steder med masse dumme folk) :D

Endret av ddawg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...