Dirty^Dog Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Olympus E-300 40-150mm @ 150mm Lysekil, Sweden Endret 28. august 2005 av Dirty^Dog
finfyr Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 Fint uttrykk på gutten, men likte ikke de to guttene i bakgrunnen. Tar for mye av oppmerksomheten.
Maverickfoto Skrevet 28. august 2005 Skrevet 28. august 2005 (endret) Enig med and_mit... Bakgrunnen forstyrrer både med bilen og guttene...! Selv er jeg fan av B/W foto.. så jeg ville gjort det til svart/hvitt bilde Tror det ville gjort susen! Edit: legger til et vedlegg, tok meg frihet til å teste det som et B/W foto Endret 28. august 2005 av Maverickfoto
Velmont Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Nja. Sjølv om du er fan av b/w-foto så tyder ikkje det at alle bilete egner seg. Dette manglar thight nok form/komposison/utrykk for å vere effiktivt som eit s/h-bilete. Elles er måten du har gjort det s/h på heilt forferdeleg; må bruke fargekanalar for å skape nødvendig kontrast og spenst i eit s/h-bilete. Desaturering er *ikkje* det same!
bigkay Skrevet 29. august 2005 Skrevet 29. august 2005 Likte beskjæringen Maverickfoto gjorde med bildet,. Bigk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå