Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Kjem ikkje heilt på kva filmar eg har sett mest, men her er nokon av filmane eg har sett ein del ganger:

 

Smala Susie

The terminal

Cast away

Forest Gump

Bring it on

American History X

 

Eg veit ikkje kvifor, men eg ser alltid filmar eg liker meir enn ein gong, det mesta har vell vert rundt 25 ganger, tørr ikkje sei kva film det var :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Starship Troopers

Shaun of the dead

Dawn of the dead (den første)

Independence day

Star wars

LOTR

Terminator 2

Die Hard 1.2.3

The lion king

Face/off

Broken arrow

Mye kjent i lista di. Har sett alle untatt Shaun, Lion, og Dawn mange ganger.

 

Terminator 2 har jeg sikkert sett rundt 20 ganger nå. Blir aldri lei. Tror det er filmen jeg har sett flest ganger. Kan se den når som helst, og fortsatt storkose meg.

Lenke til kommentar
Starship Troopers

Shaun of the dead

Dawn of the dead (den første)

Independence day

Star wars

LOTR

Terminator 2

Die Hard 1.2.3

The lion king

Face/off

Broken arrow

starship troopers suger noe uhorvelig. eneste grunnen til at jeg så hele filmen var på grunn av hu pene... :ermm:

Han liker den, du syns den suger. Smak og behag :yes:

Lenke til kommentar
Mye kjent i lista di. Har sett alle untatt Shaun, Lion, og Dawn mange ganger.

 

Joda mye kjent, men det var de jeg kom på i farta. Har også sett mange latterlige grøssere flere ganger, og et utall Arnold filmer flerfoldige ganger. Er bare flau over det, så orker ikke skrive det ;)

 

Nei, nå får du sannelig gi deg! Starship Troopers er rett og slett kongelig.

Jeg har våte drømmer om en tredje film etter den herlige oppfølgeren "Hero of the federation". inv_biggrin.gif

 

Beste filmen jeg vet dagen derpå... Kebab smak i kjeften, lunken cola, eim av alkohol og Casper Van Dien med sitt herlige skuespill...

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat har sett Ace Ventura 1/2 og Dumb & Dumber veeeldig mange ganger som 12-åringer. Var vel omtrent samtidig at broren til kameraten min kjøpte Starship Troopers på VHS, så den er nesten som et barndomsminne å regne. Skjønner egentlig ikke hva som var så ille med den, som jeg husker var den en grei satire på et fascistisk samfunn med insekter, gørr og automatgønnere, Men det kan jo være at hukommelsen spiller meg et puss. Tør jeg å se den igjen når jeg kan ruinere et godt barndomsminne? Anyway, sikkert sett den 10-12 ganger. Husker jeg blei mektig kvalm av hjerneutsuging-scenen.

 

Lock, Stock & Two Smoking Barrels har jeg også sett hysterisk mange ganger. Typisk film jeg både så mange ganger selv og dro fram når kamerater var på besøk og skulle se noe tøft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...