Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Ginger Snaps har jeg sett rund 30++ ganger, også ble jeg plutselig lei av den. Men i begynnelsen var den genial. Men det er lenge siden.

 

Starship Troopers er absolutt en genial film.. håper det kommer ut 3'en.

 

Terminator 2 - blir aldri lei av den.

 

tja.. det sikkert flere.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Den første "Star Wars"-triologien :love: Da jeg gikk i 3. eller 4.-klasse på barneskolen var disse tre filmene de eneste jeg så, og det ble vel ofte 1-2 ganger i uka jeg så på film ...

 

Totalt: Nærmere 70 ganger ville jeg tippe totalen på de 3 ligger på.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Crash (2006) har jeg sett minst 7 ganger. Mistet tellinga. Men etter noen uker/måneder er jeg klar for å se den igjen. Veldig bra film. Se7en har jeg sett flere ganger.

 

Resten:

Pulp Fiction

The Matrix-trilogien

Istid 1&2

Lion King

Jurassic Park

LotR

Braveheart

Gladiator

Lock Stock/Snatch

Alien-filmene

 

Bra filmer alle sammen.

Lenke til kommentar
Titanic ..  :!: Ser den på hytten til alle jeg kjenner om og om igjen .. ikke minst, når vi ikke har noe å gjøre, slenger vi vell på Titanic. Sett den over 6 - 7 ganger.

 

Kommer vell ikke snart en Titanic 2 som jeg kan begynne å se? :innocent:

8666817[/snapback]

Støtter den.. Titanic er en av de beste filmene mine.. Har sett den rundt 5-6 ganger.. :)

Lenke til kommentar

Har en forkjærlighet for animasjonsfilmer, og jeg er ikke verdens største filmtitter. Har for eksempel ikke sett Titanic og jeg så Pulp Fiction før i går :p Mange synes nok det er uforståelig, men jeg er nesten stolt av det.

 

Har sett "Toy Story" forholdsvis mange ganger, men går ikke lei den. Disney's "Robin Hood" har også blitt sett mange ganger opp gjennom årene. Filmer som "Lock, Stock..." og "Boondock Saints" har jeg også sett mange ganger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...