Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Av en eller annen merkelig grunn: Godzilla (1998). Gudene må vite hvorfor det er den mest sette filmen jeg har, men jeg har en teori om at den inneholder det som trengs på en fyllesyk søndag eller ved pur kjedsomhet; Store beist som ødelegger masse, enkel plot, enkle replikker, tørr humor.

 

Filmen rangerer på langt nær blant mine favoritter men, som sagt, en av dem filmene jeg har sett om igjen og om igjen.

8206719[/snapback]

Hehe, samme her. Nå i det siste har jeg sett den i lag med lillebroren min på 5 år. :)

Har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett den filmen nå.

Lenke til kommentar

Pulp fiction, minst 40 ganger. Setter den på mens jeg gjør lekser, spiller eller slapper av. Er så mye å få inn og så masse morsomheter å se på, utrolig mye bra. Også likte jeg Hawaii, oslo. Den kan tolkes på så mange måter at det er ikke til å tro. Kjempe bra film

Lenke til kommentar

"A Knights Tale", "De som frykter ulven", "10 things I hate about you", "Lange flate baller", "Jonny Wang", "Braveheart", "Dancing with wolves", "Winnetou", Astrid Lindgrens "Emil" og "Pippi Langstrumpf" og - som aller jenter - "Dirty Dancing"... :D

Har sett de fleste filmene her minst 30 ganger! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...