Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. :) Tony Jaa. :love:

5369951[/snapback]

Tre ganger er jo ikke sykelig.

Men andre så nå Tom yum goong for tredje gang i slutten av forrige uke. :!:

Håper jeg får muligheten til å se den også på kino; Ong-bak på stort lerret (større enn lerretet hjemme) var gøy. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. :) Tony Jaa. :love:

5369951[/snapback]

Tre ganger er jo ikke sykelig.

Men andre så nå Tom yum goong for tredje gang i slutten av forrige uke. :!:

Håper jeg får muligheten til å se den også på kino; Ong-bak på stort lerret (større enn lerretet hjemme) var gøy. :thumbup:

5369981[/snapback]

Du har lerret du ja? :hrm: Greit hvis jeg tar en tur innom en gang og sjekker ut lerretet/filmsamlingen din? Hehe.

 

Er vel egentlig ikke så sykelig, men så skaffet jeg meg filmen i forrige uke. Kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til jeg får sett Tom yum goong!

Lenke til kommentar
INIHELVETE DÅ FOLKENS:. IKKE LA TRÅDEN SKLI UT HER FAEN AZZ :mad:

5370046[/snapback]

Høh? :dontgetit: Jeg var i det minste mer ontopic enn det du var. Hva med heller å fortelle oss hvilke filmer DU har du sett syklig mange ganger i steden for å syte? :)

5370053[/snapback]

 

EG E TRÅDSTARTER:: MIN tråd.. hver innlegg skal inneholde.. hva film du har sett syklige mange ganger.. og det du syns om den ikke noe mer..

Lenke til kommentar
EG E TRÅDSTARTER:: MIN tråd.. hver innlegg skal inneholde.. hva film du har sett syklige mange ganger.. og det du syns om den ikke noe mer..

5370058[/snapback]

Du er bergenser ja? Kom igjen da din gjøk! :p Ikke ta sånn på vei, det er snakk om en tråd på et forum. Det er ikke slik at du "eier" tråden fordi. :)

 

Uansett. For å være ontopic.

Jeg har sett Braveheart mange ganger fordi den er gøy!

Jeg har sett Ringenes Herre filmene mange ganger fordi de er artige!

Jeg har sett Ace Ventura filmene mange ganger, spesielt Pet Detective fordi den er morsom.

 

Klager du mer nå, må jeg oppsøke deg! :mad:

Lenke til kommentar
Så Ong Bak igjen i dag for tredje gang. :) Tony Jaa. :love:

5369951[/snapback]

Tre ganger er jo ikke sykelig.

Men andre så nå Tom yum goong for tredje gang i slutten av forrige uke. :!:

Håper jeg får muligheten til å se den også på kino; Ong-bak på stort lerret (større enn lerretet hjemme) var gøy. :thumbup:

5369981[/snapback]

 

Ong Bak på kinolerret er helt fantastisk. Skulka forelesning for å se den, og det var vel verdt det.

Lenke til kommentar

B&B Do America er fet ja :cool: . Har sett den en del ganger selv, men har blitt en stund siden sist nå. Den filmen jeg har sett mest er vel Dum & Dummere. Både fordi jeg synes den var vanvitttig morsom da den først kom og så den mye på film da, samt å ha sett den hver gang den har dukket opp på tv siden, skulle tippe i allefall å ha sett den ca 15 ganger. Runner-up er sannsynlig The Rock, sett den mye også.

Lenke til kommentar
Dude wheres my car

Me myself and Irene

 

Ler så jeg griner av de filmene :!:

5372872[/snapback]

 

Ååå den jeg meg å irene e så morsom at eg.. hahaha gulpa opp igjen pizzan eg spiste.. hahahah. å fy faen :!: :blush:

5372896[/snapback]

 

 

Hahaha :!: Bra at flere er enige med meg!

 

Er så utrolig morsomt når han setter vann i halsen på politistasjonen og når han blir helt hvit i munnen av de pillene :D Ååå.. nå fikk jeg lyst til å se filmen igjen...

Lenke til kommentar
Dude wheres my car

Me myself and Irene

 

Ler så jeg griner av de filmene :!:

5372872[/snapback]

 

Ååå den jeg meg å irene e så morsom at eg.. hahaha gulpa opp igjen pizzan eg spiste.. hahahah. å fy faen :!: :blush:

5372896[/snapback]

Ey! du nevnte ikke hvilken film du har sett syklig mange ganger! Du vil bli skutt og hengt ved daggry.

 

:)

 

the rock er vel min mest sette, og Starship troopers. Ingen dagen derpå uten.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...