Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Die Hard :love:

 

Over 20 ganger minst :hmm:

8196399[/snapback]

 

:wee:

 

Innenfor sjangeren er den enestående. 2'ern måler seg dessverre ikke helt opp, men også en god film. 1'ern er tidløs. Jeg er sikker på at jeg kommer til å se Die Hard om 30 år og like den like mye (1'ern vel og merke) :)

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tror jeg den filmen jeg har sett flest ganger er Armageddon.

Har kanskje sett den 3 eller 4 ganger. Digget den da den kom, men nå i etterkant har jeg nok forandret litt syn på den filmen. Jeg har vel aldri likt å se filmer flere ganger, men har blitt enda mer allergisk mot det de senere årene. Kommer derfor neppe til å se den igjen...

 

Edit: Glemte å ta med Istid. Den har jeg også sett 3-4 ganger, mest fordi vennene mine ofte ville se den i perioden etter den kom på dvd. For meg hadde det holdt lenge å se den én gang. Men for all del, Istid er en bra film. Istid 2 - The meltdown, er ikke så bra. Men det er en annen historie...

 

Hvis jeg først skal se en film flere ganger vil jeg helst at det skal gå lang tid mellom hver gang, slik at jeg ikke kan hver scene i filmen utenat.

Endret av ostebonden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...