Gå til innhold

Hvilke filmer har du sett syklig mange ganger?


Gjakmarrja

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blazing saddles.

5365458[/snapback]

Denne er det mange år siden jeg har sett. Husker jeg hadde store forventninger, men ble litt skuffa. Hadde jeg bare en dårlig dag? Bør jeg se den igjen?

5365530[/snapback]

 

 

den er jo kjempedårlig egentlig.. det er bare at vi tok den opp på vhs, og har tatt så godt vare på den.. så nå har det bare blitt litt tradisjon. Slutten er helt forferdelig dårlig, men det gjør den bare enda mer morsom..

Lenke til kommentar

I mine unge dager gikk det forferdelig mye i The Rock. Tror jeg så den 10-15 ganger i løpet av et år. Det var skyting, vold og eksplosjoner....hva mer trenger en gutt på rundt 12 år.

 

Den filmen jeg sikkert har sett mest nå, er nok Shawshank Redemption. En fantastisk film, som jeg aldri går lei av.

Lenke til kommentar
I mine unge dager gikk det forferdelig mye i The Rock. Tror jeg så den 10-15 ganger i løpet av et år. Det var skyting, vold og eksplosjoner....hva mer trenger en gutt på rundt 12 år.

5368351[/snapback]

 

Jeg så hele filmen ca 6-7 ganger i fjor sommer.

Har spolt meg igjennom de kuleste scenene et par ganger etter det, ja.

 

The rock er jo faktisk en kjempebra film. Vurderer faktisk å se den enda en gang. :D

Lenke til kommentar
I mine unge dager gikk det forferdelig mye i The Rock. Tror jeg så den 10-15 ganger i løpet av et år. Det var skyting, vold og eksplosjoner....hva mer trenger en gutt på rundt 12 år.

5368351[/snapback]

 

Jeg så hele filmen ca 6-7 ganger i fjor sommer.

Har spolt meg igjennom de kuleste scenene et par ganger etter det, ja.

 

The rock er jo faktisk en kjempebra film. Vurderer faktisk å se den enda en gang. :D

5368899[/snapback]

 

Det var en del ganger iløpet av en sommer, ja. Er en del år siden jeg så den sist nå. Så litt av den på TV3 for en tid tilbake, ventet på at en annen film skulle begynne. Følte at "appetitten" fot The Rock ble vekket igjen da, så må nok se den om ikke så lenge

Lenke til kommentar

Hmmmm... Tror jeg har sett Akira noe rund 12 ganger siden 2001...

Ellers er det vel bare Dogma som ligger på andreplass. Ca. 7 ganger, elns...

Men Akira blir jeg aldri lei!

 

 

Har også sett hele Hellsing serien(anime) 9 ganger... men siden det ikke er en film så teller vel den ikke... :hrm:

 

 

EDIT: Også LotR-filmene, da... Tror jeg har sett de rundt 30 ganger til sammen...

Endret av OnI
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...