Gå til innhold

Hva er det siste "Age of Empires" spillet?


Anbefalte innlegg

Hei og hopp!

 

Jeg hadde det veldig moro med AoE2 for maaaaaange år siden... Jeg har sett det har kommet litt expansion packs osv. siden da, men har ikke styring på hva det siste er. Hørt noe om Age of Mythologies også, men har som sagt ikke peiling!

 

Altså, siste spill, og siste expanion pack hadde vært fint! Link til nettbutikk settes pris på :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Age of Empires II" har bare hatt en expanison pack og det er "Age of empires II: The Conquerors."

 

Men det nyeste spillet er jo: AoM: The Titans som var en tilleggspakke til Age of Mythology.

 

Ingen av disse spillene koster vel stort sett mer enn 300 kroner i en norsk butikk,

men du kan jo og gå inn å se om du vil skaffe deg noen av spillene på www.play.com . Eller www.edgames.com .

 

Håper du fikk de svarene du ønsket.

 

TSP :)

Lenke til kommentar
Kuuuult! Det skal jeg jammen gjøre! Men hva er siste expansion pack til AoE2 da? Og nei, et spill som ikke engang er sluppet kan da umulig være gammelt nytt :roll:

Å jaså? Hvorfor sier tothegame.com at AoE3 ikke er annonsert, mens alle andre websider sier at det kommer i november

I følge ToTheGame så er lanseringsdatoen i USA den 28. oktober 05.

Lenke til kommentar
"Age of Empires II" har bare hatt en expanison pack og det er "Age of empires II: The Conquerors."

 

Men det nyeste spillet er jo: AoM: The Titans som var en tilleggspakke til Age of Mythology.

 

Ingen av disse spillene koster vel stort sett mer enn 300 kroner i en norsk butikk,

men du kan jo og gå inn å se om du vil skaffe deg noen av spillene på www.play.com . Eller www.edgames.com .

 

Håper du fikk de svarene du ønsket.

 

TSP :)

Takk, da er både AoM og AoM: Titans bestilt :)

Lenke til kommentar
Kuuuult! Det skal jeg jammen gjøre! Men hva er siste expansion pack til AoE2 da? Og nei, et spill som ikke engang er sluppet kan da umulig være gammelt nytt :roll:

Å jaså? Hvorfor sier tothegame.com at AoE3 ikke er annonsert, mens alle andre websider sier at det kommer i november

I følge ToTheGame så er lanseringsdatoen i USA den 28. oktober 05.

se linken som letmein postet

Lenke til kommentar

Du spør etter siste Age of Empire m/tillegg. Dette er ikke Age of Mythology, men Age of Empires 2 - The Conquerors som The Strategy-player nevner lenger opp.

 

Age of Mythology er ikke i Age of Empires serien, noe som egentlig sier seg selv i og med at vi nå får Age of Empires 3. Uansett, Age of Mythology m/Titans er alikavel verdt å få med seg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...