Gå til innhold

Program til å begrense upload i dc?


sammy70

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget er selvsagt ikke at du skal kutte linja på 1 KB/s. Hvis du har en utlinje på 128Kb/s, kutter du linja på 11KB/s. Altså like under maks upload. Og så holder du deg til maks fire upload slots (ved 128) slik at ikke upload pr. slot blir for lav.

Endret av Orjanp
Lenke til kommentar
Bruk NetLimiter. Der kan du begrense både upload og download til både DC++ og andre programmer som bruker linja di.

Bruker NetLimiter jeg og, har ikke blitt bannet enda...

Eneste som er at om du bruker Azuerus så liker ikke det NetLimiter så godt da de bruker mye CPU, syns Java kunne fikset dette...

Lenke til kommentar

Ok, det er forsåvidt en stund siden jeg prøvde netlimiter med dc++, så tidene har kanskje forandret seg.

 

Bruker revconnect og er ingen innebygget upload begrensning der. Står på siden til revconnect at man ikke skal bruke netlimiter sammen med klienten (prog crasher visstnok). Noen som bruker revconnect sammen med netlimiter?

 

zeph: hvilken klient bruker du?

Lenke til kommentar
Har prøvd, men blir bannet med en gang...

Du blir nok ikke bannet for å bruke netlimiter, men enkelte hubber banner deg dersom du deler det.

 

EDIT: Stemmer at det ikke er noen upload limiter innebygget i revconnect. Vanvittig bra program forresten. Har selv brukt revconnect og netlimiter samtidig mange ganger uten problemer. Selv om jeg vet at det advares mot det. Det er jo ikke værre enn å teste det ut da. ;)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Har lasta en trailversjon av netlimiter, men programmet fryser med en gang av en eller annen grunn. Får ikke gjort noen innstillinger der. Prøver DU Super Controler og ser om den gjør nytten. Er meget fornøyd med Revconnect, så det hadde vært kjekt å få dette til.

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar

Fikk ikke blåskjerm eller noen feilmelding med NL untatt i BitComet som kom med en feilmelding og kræsjet (les forrige post)

DU Super Controller må du stille selv hva hastighet du vil ha, noe som er ugunstig for meg siden jeg bor på hybel, serveren står hjemme hos foreldrene mine, de har IP-telefon og da må den ha mesteparten av linjen slik at det ikke blir forstyrrelser. Jeg har det slik at klokken 23.30 opner den for fullt og klokken 08.00 blir ned-hastigheten satt til 30kb/s

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...