lassaron-jon Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 kass kort kan eg bruke når eg skal på internett med breiband? kan eg bruke nettverkskortet mitt`?
Tordenflesk Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 jada, du kan og skal bruke nettverkskortet ditt til vanlig bredbånd.
runel Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 kass kort kan eg bruke når eg skal på internett med breiband? kan eg bruke nettverkskortet mitt`? Skriv en skikkelig emnetittel... Og hva mener du med bredbånd, kan være mye forskjellig det...
Zeph Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 kass kort kan eg bruke når eg skal på internett med breiband? kan eg bruke nettverkskortet mitt`? Skriv en skikkelig emnetittel... Og hva mener du med bredbånd, kan være mye forskjellig det... Som f.eks? Synest det er ganske klart at han skal ha ADSL eller liknande. Men som sagt før, det er nettverkskort som gjelder her ja.
runel Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 (endret) Du kan ha ADSL og SDSL, da er det som regel alltid nettverkskort som gjelder. Men du kan også ha trådløst på ett eller annet vis, du kan ha fiber, o.s.v Sa det vel egentlig mest fordi det sto svært lite "nyttig" informasjon i innlegget som grunnlag for å gi ett brukbart svar... Endret 26. august 2005 av runel
norpreacher Skrevet 26. august 2005 Skrevet 26. august 2005 Tror de fleste skjønte hvor han ville, selv om han formulerte seg litt dårlig. Ingen vits i å dra dette noe videre.
TEE Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Du kan ha ADSL og SDSL, da er det som regel alltid nettverkskort som gjelder.Men du kan også ha trådløst på ett eller annet vis, du kan ha fiber, o.s.v Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva er forskjellen på bredbånd og fiber, og hva er forskjellen på hvilke kort man skal bruke. Venter spent på forklaring.
Ozelot Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Du kan ha ADSL og SDSL, da er det som regel alltid nettverkskort som gjelder.Men du kan også ha trådløst på ett eller annet vis, du kan ha fiber, o.s.v Nå ble jeg nysgjerrig her. Hva er forskjellen på bredbånd og fiber, og hva er forskjellen på hvilke kort man skal bruke. Venter spent på forklaring. Du som sitter der med kunnskapen i behold, er det egentlig noen forskjell ? Har aldri sett en datamaskin tilkoblet fibernett, så jeg har 0 kunnskap til slike ting.
oysfaerg Skrevet 27. august 2005 Skrevet 27. august 2005 Fibernettverk går fortsatt via nettverkskort, bare egne typer kort... Vanlig å bruke fiber backbone til server og RJ-45 ut til klienter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå