Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

Tarzan er på vandring gjennom jungelen når han møter er morsk gammel løve. Løven kaster seg over ham og river av ham en arm, ødelegger øyet hans og tygger tissefanten hans av. Forlatt som død, Cheetah kommer forbi og bringer ham tilbake til huset i treet. Dyrene gir ham en gorilla arm i stedet for den som ble revet av. De gir ham et øye fra en falk i stedet

for det han mistet, og en baby-elefantsnabel i stedet for tissefanten som ble tygd i stykker.

 

Et par dager senere spør Cheetah Tarzan hvordan han liker de nye kroppsdelene. Tarzan svarer; "Liker ny arm. Veldig sterk....Liker nytt øye. Ser veldig langt. Men jeg ikke like ny tissefant. Hele dagen den plukke opp blader og stikke dem i rumpa."

 

:thumbup::tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvinner maser og maser og prøver å få mannfolk til å rydde.

 

- Se på alt dette rotet! Kom igjen, jeg og du må rydde det opp, klærne dine ligger på gulvet og du har ingen klær å ha på deg hvis du ikke vasker det med en gang!"

 

Det menn egentlig hører er:

bla, bla, bla, bla, KOM IGJEN

bla, bla, bla, bla, JEG OG DU

bla, bla, bla, bla, PÅ GULVET

bla, bla, bla, bla, INGEN KLÆR

bla, bla, bla, bla, MED EN GANG

Lenke til kommentar

En kvinnes syn på mannen.

 

Min drømmemann!

 

1. Stilig

 

2. Sjarmerende

 

3. Rik

 

4. En bra lytter

 

5. Smart

 

6. Veltrent

 

7. Kler seg ordentlig

 

8. Sunne vurderinger

 

9. Kommer med glade overraskelser

 

10. En fantasifull og romantisk elsker

 

 

 

Min drømmemann, revidert liste (32 år)

 

1. Ser bra ut

 

2. Åpner døren for meg

 

3. Har tilstrekkelig med penger til en god middag

 

4. Lytter mer enn han prater

 

5. Ler av mine tabber

 

6. Bærer hjem posene fra butikken

 

7. Eier minst ett slips

 

8. Overrasker med god hjemmelaget mat

 

9. Husker bursdager og andre merkedager

 

10. Romantisk, i alle fall en gang i uken

 

 

 

Min drømmemann, revidert liste (42 år)

 

1. Ikke for full (flintskallet er ok)

 

2. Begynner ikke å kjøre før jeg har satt meg inn i bilen

 

3. Arbeider regelmessig - spanderer av og til penger på en

restaurantmiddag

 

4. Nikker enig på riktig plass når jeg prater

 

5. Husker som oftest poengene i de vitsene han forteller

 

6. Er tilstrekkelig veltrent til å orke å ommøblere

 

7. Går i skjorter som skjuler magen

 

8. Kjøper ikke champagne med skrukork

 

9. Husker å ta ned toalettringen etter seg

 

10. Barberer seg til helgene

 

 

 

Min drømmemann, revidert liste (52 år)

 

1. Trimmer øyne- og nesehårene

 

2. Raper og klør seg ikke offentlig

 

3. Låner ikke penger for ofte

 

4. Sovner ikke når jeg forteller viktige saker

 

5. Forteller ikke samme vitsen for ofte

 

6. Er tilstrekkelig veltrent til å komme seg opp av sofaen i helgene

 

7. Passer på at sokken hører sammen og husker å skifte undertøy

 

8. Lager god mat

 

9. Husker mitt navn når det trengs

 

10. Barberer seg noen helger

 

 

 

Min drømmemann, revidert liste (62 år)

 

1. Skremmer ikke små barn

 

2. Husker hvor toalettet er

 

3. Ikke er for dyr i drift

 

4. Snorker stille når han sover

 

5. Husker som oftest hvorfor han ler

 

6. Tilstrekkelig veltrent til å stå selv

 

7. Bruker som oftest klær

 

8. Syns det er godt med lett-tygd mat

 

9. Husker hvor han la tennene sine

 

10. Husker at det er helg

 

 

 

Min drømmemann, revidert liste (72 år)

 

1. Puster

 

2. Går på toalettet

Lenke til kommentar

Tre damer fra Alta var på tur hjem etter en fest,plutselig oppdaget de en avskåret K#K i grøftekanten.

Den ene damen tok den opp og klemte på den, så sa hun: Det er ikke min Anton sin.

Den andre damen luktet på den og sa: Det er heller ikke min Bjarne sin.

Den tredje damen tok den opp og smakte på den,så sa hun: Den der tillhører ingen i Alta.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Tre damer fra Alta var på tur hjem etter en fest,plutselig oppdaget de en avskåret K#K i grøftekanten.

Den ene damen tok den opp og klemte på den, så sa hun: Det er ikke min Anton sin.

Den andre damen luktet på den og sa: Det er heller ikke min Bjarne sin.

Den tredje damen tok den opp og smakte på den,så sa hun: Den der tillhører ingen i Alta.

6779386[/snapback]

Hvorfor Alta :hrm:

Lenke til kommentar
Tre damer fra Alta var på tur hjem etter en fest,plutselig oppdaget de en avskåret K#K i grøftekanten.

Den ene damen tok den opp og klemte på den, så sa hun: Det er ikke min Anton sin.

Den andre damen luktet på den og sa: Det er heller ikke min Bjarne sin.

Den tredje damen tok den opp og smakte på den,så sa hun: Den der tillhører ingen i Alta.

6779386[/snapback]

Hvorfor Alta :hrm:

6785636[/snapback]

 

Sikker fordi du er derfra :D

Neida det var en spøk :) Nå er det ikke meg som har laget den vitsen,men sender du den vidre til noen så er det jo bare å bruke et annet stedsnavn :cool:

Lenke til kommentar
Tre damer fra Alta var på tur hjem etter en fest,plutselig oppdaget de en avskåret K#K i grøftekanten.

Den ene damen tok den opp og klemte på den, så sa hun: Det er ikke min Anton sin.

Den andre damen luktet på den og sa: Det er heller ikke min Bjarne sin.

Den tredje damen tok den opp og smakte på den,så sa hun: Den der tillhører ingen i Alta.

6779386[/snapback]

Hvorfor Alta :hrm:

6785636[/snapback]

 

Sikker fordi du er derfra :D

Neida det var en spøk :) Nå er det ikke meg som har laget den vitsen,men sender du den vidre til noen så er det jo bare å bruke et annet stedsnavn :cool:

6786162[/snapback]

Kommer ikke til å forandre stedsnavn!

Morsom vits anyways.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Little Suzie goes to school one day to find it is career day. Suzie wanders around to all of the tables to see what all of the professions are like. She sees doctors, lawyers, firemen, astronauts, just about anything you could imagine. Suzie is so excited by this that she can't wait to get home to tell her mom. The day finally ends for suzie and she's so excited that she runs all the way home. She runs right into her kitchen and finds her mom making dinner. She runs up to her mom but she is talking so fast her mom can't even understand her. Her mom gets her calmed down and asks her what she's so excited about. Suzie tells her about everything she saw and finally asks her mom what she is going to be when she grows up. Her mom looks at her very solemnly and takes a deep breath and says "you're not going to be anything suzie, you have cancer"

Lenke til kommentar

Mulig noen er nevnt før, men gidder ikke lese gjennom alle sidene bare for å sjekke.

 

Hvorfor liker damer jegere?

- De trenger alltid dypt inn i krattet, de skyter 2 ganger, og de smaker alltid på det de har skutt.

 

 

 

En eldre prest inviterte en ung prest hjem til middag. Under middagen la den unge presten merke til hvor attraktiv og velskapt den unge tjenestepiken i huset var. I løpet av måltidet begynte han å få mistanke om at det kanskje var noe på gang mellom presten of tjenestepiken.

 

Den gamle presten skjønte hva som foregikk oppe i hodet på den unge og foregrep begivenhetene:

-Jeg vet nok hva du tenker, men jeg kan forsikre deg om at forholdet mellom meg og piken er kun av yrkesmessig art.

 

En uke etter middagen kommer tjenestepiken til den eldre presten og sier:

-En av sølvskjeene har vert borte helt siden den unge presten var her på middagsbesøk. Du tror vel ikke at han har tatt den?

-Jeg tviler på det - sier presten - men jeg skal skrive et brev til ham.

 

Som sagt så gjort, og den eldre presten skrev:

-Kjære broder. Jeg påstår ikke at du har tatt sølvskjeen, og jeg sier heller ikke at du har tatt sølvskjeen, men faktum er at den har vert borte helt siden du var her på middagsbesøk.

 

Noen dager senere kommer det svar fra den unge presten:

-Kjære broder. Jeg påstår ikke at du ligger med tjenestepiken din, og jeg sier heller ikke at du ligger med tjenestepiken din, men faktum er, at dersom du hadde sovet i din egen seng, hadde du funnet sølvskjeen for lenge siden.

 

 

 

En ung studine av det noe pripne slaget ble oppriktig sjokkert da foreleseren stilte følgende spørsmål: "Hvilken kroppsdel vokser til 10 ganger sin normale størrelse når man blir opphisset?". "J-j-jeg nekter å svare på et slikt ufyselig spørsmål!" stammer hun fram mens hun rødmende snur ansiktet bort i skam. Professoren ser på henne, før han selv svarer: "Det er pupillen, frøken. Og fra din motvilje til å svare kan jeg trekke tre konklusjoner:

1) Du leste ikke leksen vi hadde til i dag.

2) Du har temmelig skitten fantasi.

3) Du vil bli enormt skuffet den dagen du gifter deg.

Lenke til kommentar
Little Suzie goes to school one day to find it is career day. Suzie wanders around to all of the tables to see what all of the professions are like. She sees doctors, lawyers, firemen, astronauts, just about anything you could imagine. Suzie is so excited by this that she can't wait to get home to tell her mom. The day finally ends for suzie and she's so excited that she runs all the way home. She runs right into her kitchen and finds her mom making dinner. She runs up to her mom but she is talking so fast her mom can't even understand her. Her mom gets her calmed down and asks her what she's so excited about. Suzie tells her about everything she saw and finally asks her mom what she is going to be when she grows up. Her mom looks at her very solemnly and takes a deep breath and says "you're not going to be anything suzie, you have cancer"

6840860[/snapback]

Den var jo bare teit da.. Ingen morsom vits akkurat..

Lenke til kommentar
Little Suzie goes to school one day to find it is career day. Suzie wanders around to all of the tables to see what all of the professions are like. She sees doctors, lawyers, firemen, astronauts, just about anything you could imagine. Suzie is so excited by this that she can't wait to get home to tell her mom. The day finally ends for suzie and she's so excited that she runs all the way home. She runs right into her kitchen and finds her mom making dinner. She runs up to her mom but she is talking so fast her mom can't even understand her. Her mom gets her calmed down and asks her what she's so excited about. Suzie tells her about everything she saw and finally asks her mom what she is going to be when she grows up. Her mom looks at her very solemnly and takes a deep breath and says "you're not going to be anything suzie, you have cancer"

6840860[/snapback]

Skulle det virkelig være en vits? Jeg tok den hvertfall ikke.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...