Gå til innhold

Dagens vits, gåte eller rim/dikt


Boralis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

To steiner gikk over en vei, så ble det ene påkjørt, og den andre; heisann!

 

Når jeg hjemme liker jeg det helst Kaldt. Når jeg er på jobb liker jeg det varmt og fuktig. I noen tilfeller bestemmer eieren min hvor mye jeg skal gi av meg selv, mens i andre tilfeller gir jeg like mye hele tiden. Hva er jeg?

 

penis?

 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Vet ikke om denne står her fra før, men skitt au:

 

Så var det de to dvergene som var på byen og fant ut at de skulle ordne seg hver sin hore for å få seg litt.. De tok med seg horene på nærmeste hotell og fikk rom ved siden av hverandre.

 

Etter å ha prøvd en liten stund, klarte ikke den ene dvergen å få opp stasen og ble mer og mer stresset av lydene fra naborommet: Ååhhh nå kommer jeg igjen.. 1..2..og 3! Dette hørte han gjentatte ganger og gav til slutt opp selv og sendte hora på dør før han la seg til å sove.

Neste dag ved frokosten på hotellet spurte den andre dvergen åssen det hadde gått og om det var digg. "dette er flaut å innrømme, men jeg klarte rett og slett ikke å få den opp." svarte dvergen. Da kom det bittert fra den andre dvergen: "Og du syns det er flaut? Jeg prøvde og prøvde, men uansett hva jeg gjorde som kom jeg meg faen ikke opp i den jævla senga."

Lenke til kommentar

Vet ikke om denne står her fra før, men skitt au:

 

Så var det de to dvergene som var på byen og fant ut at de skulle ordne seg hver sin hore for å få seg litt.. De tok med seg horene på nærmeste hotell og fikk rom ved siden av hverandre.

 

Etter å ha prøvd en liten stund, klarte ikke den ene dvergen å få opp stasen og ble mer og mer stresset av lydene fra naborommet: Ååhhh nå kommer jeg igjen.. 1..2..og 3! Dette hørte han gjentatte ganger og gav til slutt opp selv og sendte hora på dør før han la seg til å sove.

Neste dag ved frokosten på hotellet spurte den andre dvergen åssen det hadde gått og om det var digg. "dette er flaut å innrømme, men jeg klarte rett og slett ikke å få den opp." svarte dvergen. Da kom det bittert fra den andre dvergen: "Og du syns det er flaut? Jeg prøvde og prøvde, men uansett hva jeg gjorde som kom jeg meg faen ikke opp i den jævla senga."

Shit mist forsto den xD

Endret av sprintball96
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

det var en gang en mann som bodde i 10ene etasje, når han skulle på jobben tok han heisen ned til 1 etasje og gikk til jobben, men når han kom hjem tok han heisen til 5 etasje og gikk resten. Hvorfor tok han ikke heisen opp til 10ene etasje ?

 

 

 

Han var dverg, rakk bare opp til 5 knappen

 

 

hehehe

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...