Gå til innhold

Paladin Vs Warrior

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har selv ikke opplevd mye dissing på Kor'gall. Har fått mer fine tilbakemeldinger om at folk syntes jeg gjør en god jobb, altså buffer, cleanser osv når det trengs og ikke prøver å gjøre noe jeg ikke skal i MC og andre instancer.

akkurat!

Derfor disser folk palaynadanonen.

Skrevet
Bare prøv restealth du. Reckoning kan stacke...så critter du meg 8 ganger uten at jeg slår deg vil jeg slå 9 slag på neste angrep. Ja, det kan tenkes at du vil dodge noen av dem. Men hvert av disse slagene har crit sjangs. Samt etter dette har jeg ikke hatt SoC på 9 slag, noe som gir meg SoC på kanskje 3slag på rad.

Jeg tør påstå at jeg i stortsett hver kamp i pvp får inn flere crit på min motstander.

Jeg har ennå til gode å tape en kamp mot rogue...

Prøve restealth? Det funker jo i de aller fleste tilfeller. En paladin har fint lite å gjøre mot det. 9 reckoning attacks virka litt i meste laget..

Skrevet

Jeg mener selv å ha sett reckoning stacke mer enn 4, men beklager hvis jeg tok feil.

Poenget mitt var å gi en liten tilbakemelding mot alle som vil ha det til at paladin ikke kan gjøre skade.

En bruker av forumet spør hva han skal velge og folk disser med en gang paladin.

Dersom du har riktig spec på en paladin er han god som backup i raids, samt å være farlig i pvp.

Istedet for å rakke ned på andre klasser vil jeg heller fortelle litt om paladin.

Paladin:

Kan heale, men gir mindre skade enn andre klasser. Men brukes Seal of Command med et tregt våpen kan du på lvl 60 nå 800dmg annenhvert slag.

En paladin har ikke mange måter å hindre motstandere å flykte, men ved hjelp av Seal of Judgement kan de ikke flykte på 30sec. En god ting som jeg bruker er Large Rope Net...

Dersom du vil tåle enda mer som paladin velger du protection treet. Da gir du mindre skade, men kan ta imot mye skade. Slike paladiner kan brukes som tank men har vanskelig for å holde agro.

I endgame er paladin viktig i store raids. Du kan gi healere Blessing of Salvation som minsker sjangsen for at de vil ta agro. Samt at du kan gi andre Blessing's som feks. BoM, BoK, BoM. Du kan også være oocresser eller hjelpe til med å heale.

Og en fin bonus med paladin

Får gratis mount på lvl 40

Skrevet
Hvordan fungerer egentlig Judgement of Justice i pvp? Forhindre folk fra å flykte, menes da å komme out of combat?

Den fungerer ikke i PvP...

Og Protection er også en av de beste trea for pvp ikke bare å tanke :)

Skrevet

Hei! Palading får gratis hest på lvl 40! Hurra!

Men hvorfor får de egentlig gratis hest, lurer nå jeg på? :thumbup:

Mener en warrior på level 60 lett bør klare å gi en paladin juling... Har hvertfall ikke store problemer med det på lvl 50 i WG som Shaman. Warriors sliter jeg med.

Skrevet

Mange svar, noen litt off-topic men takk skal dere ha.

Ser at warrioren er den med mest dmg av de to, men at en paladin har litt mer finesser+healing.

En lite spørsmål om builds, er det mulig å få bra dmg med et dual wield fury build for en warrior?Eller er det kun epic axe og mortal strike som er noe tess?

Skrevet (endret)

Synes det er bullshit at paladin blir most av warrior, i 9 av 10 tilfelle BANKER jeg warrior's langt nedi støvlene...

Men Combat Log er kjedelig da :

slå, slå + soc, slå, slå + soc, slå, DS, Divine Favor, Holy Light, Holy Shock, slå, skjold av, slå + soc, slå, crit, slå, slå + soc, BoP, heal, heal, slå, (warrioren dør her) slå + soc (eller her) crit og Holy Shock (definitivt her)..

eneste som gjør at det er 9 av 10, er at jeg i de senere tider han opplevd å slite litt mot level 60 MS-speccet warriors...

Bytter ofte skjold + 1h og 2h i combat...

eneste jeg ikke skjønner, er at jeg blir RUNDEID av Rogues, dem stunner jo konstant..

Endret av Per-Stian
Skrevet

Selv om det ikke er så lett .. så funker Spikes på skjold, Holy shield, redoubt og retribution aura ganske bra mot rogues

Jeg liker selv Paladin, jeg liker den late auto-attack stilen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...