Gå til innhold

Utfordrer Intel til duell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellers skuffer hw.no meg. Oppslag om duellen har dere, men mer interessante observasjoner fra IDF glimrer med sitt fravær (PS. Intel har alt kommentert duellen).

Stussa litt på dette jeg også. Her er det en event hvor det legges frem detaljer om det meste verdens største chip produsent har tenkt å lansere den neste tida og alt de har fått med seg er at SiS lanserer et brikkesett til PM. HW.no skal ha at det nok var vanskelig å finne denne relativt uvesentlige nyheten oppi alt PR styret. :!:

Er nøytraliteten til hw.no blitt borte. Resten av verden har bøtter av artikler fra IDF. Ja da får vi lese disse i stedet (og glemme hw.no i noen dager).

 

Tilføyelse: Til og med Itavisen og PCWorld henger med i svingene.

 

Synes ellers det var mye interessant i Otellini sin keynote (det jeg klarte å få med meg). Tror faktisk Intel har klart å endre kursen er mer riktig vei. Og jeg tror også at det fremdeles er en del interessante teknologier som ikke er presentert ennå.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Ellers skuffer hw.no meg. Oppslag om duellen har dere, men mer interessante observasjoner fra IDF glimrer med sitt fravær (PS. Intel har alt kommentert duellen). Er lenge siden (i timer) siden Otellini hadde sin keynote, og som faktisk gikk på webcast.

 

Men AMD har vist kreativ PR.

Ja, vil vite mer fra IDF. Mye mye interresant som skjer der! :) Slapt av Hw.no

Lenke til kommentar
Tror dere AMD vil vente til Intel har noe nyere basert på Pentium M til å ta duellen med?

Nei ikke med Yonah. Men jeg tror AMD kan forvente et forslag om duell fra Intel, når Intel har lansert den helt splitter nye kjernen sin, Conroe, uti 2006 en gang.

 

Hvis intel står på det de har sagt om å avstå fra duellen så vil sikkert en del AMD-faboys kalle dem feige. Sånn sett bør jo Intel stille opp på duellen , tape med æren i behold, for å kunne kalle AMD feig hvis de avstår fra duellen som Intel tilbyr om et års tid. Så jeg tror ikke duellen er et spesielt godt gjennomtenkt PR-stunt fra AMD.

Lenke til kommentar
Sånn sett bør jo Intel stille opp på duellen , tape med æren i behold, for å kunne kalle AMD feig hvis de avstår fra duellen som Intel tilbyr om et års tid. Så jeg tror ikke duellen er et spesielt godt gjennomtenkt PR-stunt fra AMD.

Kunne aldri i verden tenkt meg at Intel ville tilby en duell til AMD, selv om Intel vet de selv hadde vunnet. (om det skjer i fremtiden.)

Lenke til kommentar
Sånn sett bør jo Intel stille opp på duellen , tape med æren i behold, for å kunne kalle AMD feig hvis de avstår fra duellen som Intel tilbyr om et års tid. Så jeg tror ikke duellen er et spesielt godt gjennomtenkt PR-stunt fra AMD.

Kunne aldri i verden tenkt meg at Intel ville tilby en duell til AMD, selv om Intel vet de selv hadde vunnet.

Du har nok rett i dette, men det hadde vært stilig med årlige dueller :hmm:

Lenke til kommentar

Men det med "dueller" i dataverden har jo andre prøvd seg med: Apple prøvde seg med det da de lanserte G5, og det hjalp vel ikke dem så mye rent kommersielt. Ingen gadd å bry seg med resultatene de viste til. Vel: JEG gjorde ikke det :p

 

Jeg tror det var en tabbe av AMD å slenge ned hansken foran Intel. Intel fikk sjansen til å ignorere utfordringen, og dermed si "Vi er bedre enn det en liten duell kan avgjøre". Intel gjorde det eneste riktige: avvise duellen (-som tåpelig).

Lenke til kommentar
Tror dere AMD vil vente til Intel har noe nyere basert på Pentium M til å ta duellen med?

Nei ikke med Yonah. Men jeg tror AMD kan forvente et forslag om duell fra Intel, når Intel har lansert den helt splitter nye kjernen sin, Conroe, uti 2006 en gang.

 

Hvis intel står på det de har sagt om å avstå fra duellen så vil sikkert en del AMD-faboys kalle dem feige. Sånn sett bør jo Intel stille opp på duellen , tape med æren i behold, for å kunne kalle AMD feig hvis de avstår fra duellen som Intel tilbyr om et års tid. Så jeg tror ikke duellen er et spesielt godt gjennomtenkt PR-stunt fra AMD.

Tror heller ikke dette er særlig gjennomtenkt av AMD, minner litt om en "fjortiss" som har fått seg noe nytt og som er litt bedre enn kameratens gamle, han skryter uhemmet av dette uten tanke på at når så kameraten får ny er den både nyere og bedre enn hans.

Nei,tror ikke en bør kaste stein i glasshus og slettes ikke så store som det ser ut til at amd har lagt opp til i det siste :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Ellers skuffer hw.no meg. Oppslag om duellen har dere, men mer interessante observasjoner fra IDF glimrer med sitt fravær (PS. Intel har alt kommentert duellen).

Stussa litt på dette jeg også. Her er det en event hvor det legges frem detaljer om det meste verdens største chip produsent har tenkt å lansere den neste tida og alt de har fått med seg er at SiS lanserer et brikkesett til PM. HW.no skal ha at det nok var vanskelig å finne denne relativt uvesentlige nyheten oppi alt PR styret. :!:

Er nøytraliteten til hw.no blitt borte. Resten av verden har bøtter av artikler fra IDF. Ja da får vi lese disse i stedet (og glemme hw.no i noen dager).

 

Tilføyelse: Til og med Itavisen og PCWorld henger med i svingene.

Og HW følger etter med en liten omtale av de helt nye kjernene (Conroe-serien) litt nede i denne artikkelen: http://www.hardware.no/artikkel/18471

Lenke til kommentar
Ellers skuffer hw.no meg. Oppslag om duellen har dere, men mer interessante observasjoner fra IDF glimrer med sitt fravær (PS. Intel har alt kommentert duellen).

Stussa litt på dette jeg også. Her er det en event hvor det legges frem detaljer om det meste verdens største chip produsent har tenkt å lansere den neste tida og alt de har fått med seg er at SiS lanserer et brikkesett til PM. HW.no skal ha at det nok var vanskelig å finne denne relativt uvesentlige nyheten oppi alt PR styret. :!:

Er nøytraliteten til hw.no blitt borte. Resten av verden har bøtter av artikler fra IDF. Ja da får vi lese disse i stedet (og glemme hw.no i noen dager).

 

Tilføyelse: Til og med Itavisen og PCWorld henger med i svingene.

Og HW følger etter med en liten omtale av de helt nye kjernene (Conroe-serien) litt nede i denne artikkelen: http://www.hardware.no/artikkel/18471

Synd de ikke aner hva de snakker om. Da hadde den i det minste vært en grei repetering av kjente fakta.

Lenke til kommentar

Stilig bilde snorreh!

 

Dette er ikke noe AMD sier uten å ha tenkt igjennom det på forhånd, selv om intel-fans hevder det. Jeg er personlig ikke fan av noen av selskapene, men jeg vet at AMD har et bedre tilbud for desktop-markedet enn intel, først med K7, så i større grad med K8. (ytelse per krone) Men dette er noe som kan endre seg raskt, og om noen måneder kan det se annenledes ut. Jeg skal ikke se bort ifra at min neste stasjonære pc får prosessor fra intel. Men jeg vil likevel minne om at intel har benyttet "skitne triks".

 

fy faen...jeg håper intel viser hvem som er sjef på server markedet....de AMD folka trenger en liten oppvarting på kvalitet

Fanboys er like gale, om det er av den ene typen eller den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...