Gå til innhold

Mista spillergløden! HJELP!


Anbefalte innlegg

Jeg har totalt mista gløden jeg hadde til å spille.

 

Jeg har gått lei! Spilte mye BF2, WoW, CS, Strategispill.

 

Men jeg har gått heilt lei, det er jo samme mølla alt.

 

Noen som har noen tips til nye/gamle spill som jeg kan prøve,

bare for å sjekke om jeg kan få tilbake motivasjonen.

 

Har istedet for å spille, begynt å trene mer, lese mer bøker,

se mer simpsons, sosialisere litt mer.

 

Trenger hjelp!

Ehm, jeg ville ikke sagt at du trenger hjelp, ved at du har starta med å trene og andre positive ting. Start med en sport du syntes virker interessant, du får da også mye mer positiv energy til det du driver med også.

 

Grunnen til at du begynner å bli spill-lei kan vel også komme på mangel på det du nevnte du har starta med etter du ble spill-lei, bare en teori. Kanskje spillgløden kommer tilbake en dag :thumbup:

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tips kan jo være å samle sammen noen med samme interresse for spilling èn gang i mnd.Ta noen pils sammen og ha det gøy.

 

Ja, forstår deg.Selv sitter jeg å spiller mye alene. Hadde en kompis med samme interresse for spill da jeg bodde et annet sted i landet.Men så flyttet jeg, og må si at mye av den spillgløden forsvant.Vi tok oss en samling èn gang i mnd og tok spilling med skikkelig hjemmekino anlegg og det hele.Det var rått.Jeg er bare 30 år, men har tre unger da begrenser det seg selv hvor mye spilling det blir.

Vi gikk gjennom spill som Ghost Recon, Conflickt Dessert storm og den type spill sammen.Noe fotball og bilkjøring som WRC var mye vi drev med.

Har tenkt på nettverk adapter, men nå er jo PS3 på tur så jeg koster ikke mer på PS2. Spiller mye Fifa 2005 på mitt kino anlegg nå om dagene.Føles som en virkleig fotballkamp.Krigsspill som Call of duty gjør at det rister i veggene hehe.Har ikke mer morro enn hva man lager til selv når man spiller alene.

Nå venter jeg på PSP og håper jeg får mye glede av den. Da har man ihvertfall noe å se frem til.

Lykke til

:thumbup: MZ

Lenke til kommentar

Vart litt lei av å spille for kanskje et halvt år siden! Det ENESTE spillet jeg spiller nå er Battlefield 2. Men etter kanskje tre timer blir jeg dritleitt og "quitter" hele greia. Alle andre spill syns jeg ikke er verdt tiden. :cool:

 

I stedenfor kan du begynne med å prøve å lage spill. Ved å gjøre det kan du tjene penger, istedenfor å bruke dem som du gjør ved å spille når du må oppgradere hele tiden. :(

Lenke til kommentar

Kombiner ditt sosial liv og din spilling. Ikke for mye av det gode, altså. Begrens spillingen til noen tider. Sånn som meg, jeg spiller ikke NOE i uka, også pleier jeg og spille litt på fredags kvelden, og litt på søndagen(Når jeg er syk er det unntak, da spiller jeg mere for og få tiden til og gå fortere ;) ). Da har du et sunt forhold til spill, og da blir du ikke lei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...