Gå til innhold

Er Naruto en barneserie?


Anbefalte innlegg

Aha, narutardsen, ja. Morsomme typer, har en del slike i japanskklassen min. Forresten fant jeg en litt morsom side angående narutards.

 

Men jeg tror du er inne på noe. Manga/anime er populært nå om dagen, og jeg vil tro det er et godt sjakktrekk å sende serien her. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om den ble sensurert/dubba/whatever, det er jo ikke verre enn å ikke se på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha, narutardsen, ja. Morsomme typer, har en del slike i japanskklassen min. Forresten fant jeg en litt morsom side angående narutards.

 

Men jeg tror du er inne på noe. Manga/anime er populært nå om dagen, og jeg vil tro det er et godt sjakktrekk å sende serien her. Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre om den ble sensurert/dubba/whatever, det er jo ikke verre enn å ikke se på.

 

 

Ikke jeg heller.. for min del så kunne alle anime-serier blitt dubba/sensuret/whatever for min del å da mener jeg alle anime-serier. Enig?

Lenke til kommentar

Messi91: Det var da ikke det jeg ville fram til. Jeg fortalte kun hvorfor jeg tror Naruto er en barneserie.

 

Noreng: Ikke det? Som sagt, mine små slektninger på 5-9 år har ingen problemer med serien. De så på alle de "skumle" scenene, inkludert Orochimaru, Gaara-drap og nedslaktning av Uchihaklanen. Og syntes at det var spennende, men ikke skummelt, og det etter at jeg hadde forklart situasjonene for dem. Ikke glem nå, Naruto er en tegneserie satt til en fantasiverden med gjennomgående god moral. Dette teller faktisk en god del. På tross av alt som skjedde i Ringenes Herre, fikk den fortsatt 11-årsgrense av de samme grunnene. At det er action og drap gjør det ikke nødvendigvis til en ungdomsserie, såvidt jeg husker ble folk skutt og drept i Tintin og. Sier ikke at det er noe som kun barn bør se på, men jeg tror Naruto er en serie alle kan følge med på uansett alder.

 

Dessuten er Naruto faktisk en Shonenmanga.

Endret av RevX
Lenke til kommentar
Greit, du hater Naruto. Takk for att du delte det med oss :)

 

Selv er Naruto den beste serien jeg har vert borti. Mye fordi handlingen er helt fantastisk, mye bedre enn feks. Heroes og Prison Break Imo

hmm...Nei nei, ikke overdriv.

Det er min mening, og jeg leger selfølgelig grunnlaget ved naruto manga og ikke anime.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt morsomt å lese at nesten alle absolutt skal insistere på at Naruto ikke er en barneserie. Det er en barneserie. Den ble laget for barn. Den har rimelig barnslig humor. Nei, den har ikke så mye blod, og nei, litt blod gjør ikke den automatisk til en "voksen/ungdomsserie".

 

Kan strekke meg til å innrømme at Naruto Shipuuden blir litt mer en ungdomsserie, men den er også en barneserie.

 

Bare innrøm det. Vi ser på en barneserie, og synes den er bra. Move along.

 

Støtter PuG sine meninger til det fulle. Har selv sett alle episodene, ja til og med pint meg gjennom filler episodene og elsker serien.

Men det er alikevel en barneserie med litt dyp historie. Den er for all del bedre enn Pokemon, men like fullt en barneserie.

 

I allefall for min egen del, så irriterer jeg meg ofte over det som er litt på kanten barnslig, som skjer i ny og ne.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

javel? hva får deg til å tro det? Serien er jo beregnet fra barn og oppover

Når søskebarnet mitt på 6,5 synes det ikke er noe skummelt så, ser ikke jeg noe problem for at det skal være barneserie. Blod og slåssing gjør ikke en film og serie til en Ungdom/voksen film, mn ser jo slåssing og blod iå pokemon

 

 

Motsiger deg selv, ahh

Endret av laffe
Lenke til kommentar
Det er en barneserie.. akkurat som postmanpat, brannmansan og resten av de fra 4+ og oppover.. TEGNESERIE

Så det er at det er tegnet som gjør at det er en barneserie?

 

Sier ikke at jeg liker Naruto selv, men synes liksom "TEGNESERIE = BARNESERIE"-opplegget er litt tynt ;)

 

Min mening da

 

EDIT: leif

Endret av Milt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...