Gå til innhold

Er Naruto en barneserie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg drikker heller oppvarmet skilpaddesæd enn å pine meg selv igjennom noe så gjennomført kvalmefremkallende som Naruto. Serien bringer skam over hele tegneserieverden, og tilfredstiller faktisk ikke kravene til å kunne resirkuleres til dasspapir.

 

Er det en barneserie ? Nei. Er det en ungdomsserie ? Nei. Kan det i det hele tatt omtales som noe annet enn asiatisk galle.

 

Takk.

Lenke til kommentar

Jeg syns Shippuuden har sine øyeblikk. Kan barn se på serien? Ja. Kan ungdommer (13-19) se på serien? Ja.

Siden barn kan se på serien er det vel en barneserie da..

 

Sannheten er at serien er like fullt fascinerende for 7 år gamle gutter/jenter, som for 16-17 år gamle gutter/jenter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Snakker vi anime eller manga her? Er det anime'n willbur626 snakker om, skjønner jeg hva han mener.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Naruto er opprinnelige ikke ment som noen barne anime. Det er en voksen/ungdoms anime. Derimot finne barn animen intressant på grunn av all slossingen det betyr derimot ikke at animen er spesielt rettet mot barn. Det kommer jo godt fram i både blodet og storyen.

Lenke til kommentar
Naruto er opprinnelige ikke ment som noen barne anime. Det er en voksen/ungdoms anime. Derimot finne barn animen intressant på grunn av all slossingen det betyr derimot ikke at animen er spesielt rettet mot barn. Det kommer jo godt fram i både blodet og storyen.

Hva? Historien er jo rett og slett simpel, og litt blod gjør det ikke automatisk til en voksenserie.

Lenke til kommentar

Naruto synker drastisk i kvalitet. Hvorfor?

Det blir mer og mer en barneserie fordi det gir mye større profitt.

Det er tydlig det at det blir mer slossing og mindre historie,

for det er det små gutter på 10 år vil se på. De skjønner null av historien i naruto.

 

Naruto er ikke noen barneserie. Men jeg tror jeg kommer te å se på det helt annerledes om et år eller to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Serien har absolutt ikke synket i kvalitet, men anime'n har det derimot.

 

Kishimoto som lager Naruto har nok ikke så mye kontroll over de som lager anime, derfor gjør de som de vil og tyner ut serien.

F.eks Donald er ikke de samme å se på tv som å lese bladet.

Skal du ha ekte Naruto leser du bladet.

Lenke til kommentar
Serien har absolutt ikke synket i kvalitet, men anime'n har det derimot.

 

Kishimoto som lager Naruto har nok ikke så mye kontroll over de som lager anime, derfor gjør de som de vil og tyner ut serien.

F.eks Donald er ikke de samme å se på tv som å lese bladet.

Skal du ha ekte Naruto leser du bladet.

 

 

kishimoto har ikke mye kontroll over mangen heller, det er shounen jump som bestemmer nesten alt om hva som er "passende" eller ei, jeg hørte f.eks at han ble nøtt til å droppe en akatsuki dude.

og shounen jump eies av tv tokyo, aka de som lager animeen, så det du sier er egentlig bare feil...

 

og btw ser jeg på animeen, og jeg har lest noen kap av mangaen, og jeg må si at jeg foretrekker anien over mangen.

 

JA, det ER en barneserie, men er rettet mot ungdom, hvis du setter skille mellom ungdom og barn, så er det vel mer enn ungdoms serie, men jeg liker å tenke på det som en barneseie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
kishimoto har ikke mye kontroll over mangen heller, det er shounen jump som bestemmer nesten alt om hva som er "passende" eller ei, jeg hørte f.eks at han ble nøtt til å droppe en akatsuki dude.

og shounen jump eies av tv tokyo, aka de som lager animeen

Okei, det visste jeg ikke. :)

 

Forsåvidt var mye av det jeg sa det jeg trodde, og det virket hvertfall slik for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...