Gå til innhold

Hvilken avis leser du (løssalg)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leser Dagbladet og Sunnmørsposten daglig. Dagbladet fordi den er lett tilgjengelig, har gode tegneserier og har en rimlig grei debattdel. Sunnmørsposten fordi jeg må følge med på hva som skjer i byen ;)

 

Aftenposten, Dagsavisen, Klassekampen og Dagens Næringsliv leser jeg med ujevne mellomrom. Dagens Næringsliv hver lørdag. Deler lørdagen sammen med Dagbladet Magasinet :)

Lenke til kommentar

VG og Aftenposten Aften :) Får begge gratis da jeg kjenner en redaktør i VG og familien abonerer på Aftenposten Aften.

Leser også DN og Finans avisen, men det er ikke daglig.

 

Godt fornøyd, er ikke så dype aviser at det gjør noe, men er fine på vei til skolen eller ved frokostbordet.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

For det meste aftenposten, men innimellom Fædrelandsvennen. Bor i Oslo, men får den i posten hver dag. Faren min er eksilsørlending :)

 

Hvis vi snakker nettutgaver er dagbladet.no så evig mye mer ryddig, oversiktlig og bedre enn vg.no. Featurejournalistikken til magasinets nettutgave er ting jeg elsker å lese, som f.eks. om ferietur til Nord-Korea. Kanskje ikke de mest innsiktsfulle artiklene, men det er festlig å lese uansett. Dessuten har de M og Pondus.

Lenke til kommentar

Dagbladet - alltid.

Grunnen er at de ikke selger så mange andre aviser i nærbutikken her.

Pluss at det andre alternativet, VG, som sagt før i tråden er blitt tabloidavisenes "Se & Hør".

 

Det er så sant, så sant. Vittige overskrifter og snåle synspunkter når det gjelder anmeldelser av media, setter avisen i useriøsbåsen.

Og bilder som er større enn artikkelteksten og overskrifter på 1/5 av sida? Nei, takk, du...

 

Dagbladet har mer seriøse musikkanmeldelser og anmelderne klarer å gi terningkast 6 til et band de aldri har hørt om før.

Også liker jeg fredagsbilaget :) Egen side for elektriske nykomlinger og dobbel for spill++.

 

Ellers får vi aftenposten i posten her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...