Gå til innhold

trenger nytt maxi tower og psu


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, var vel 18 kilo med esken. Men blir en del tyngre når du har fått i alle delene. Har ikke veid mitt etter jeg ble ferdig i går...men med 550W Thermaltake PSU, 6 disker, 2 stk. dvd/cd-brennere osv. ble det ikke lett. Men er så stille og godt å jobbe med at jeg bryr meg ikke. Er bare noen centimeter bredere og høyere enn Chieftec kabinettet jeg hadde (dog ganske mye dypere) allikevel. Er jo bare helt utrolig å jobbe i...

Lenke til kommentar

Har et CM Stacker kabinett selv..verdens beste kabinett! :love: (min erfaring)...

 

(Klikk her, så kan du se hvordan stackeren min blir till :D:roll: )

 

Når jeg var i prosessen med å bestille *alt* som jeg skulle bestille(fra microplex)..

så så jeg at det var over 36kg jeg bestilte for :innocent: ...pictest1.jpg

 

btw kabinettet er ikke no særlig tungt til å være bigtower! :thumbup:(spørs på hvor "fysisk" du er da ;) )

Endret av Man0war
Lenke til kommentar
Det er jo bare et par centimeter over et midi tower da..så regner med at jeg får plass...Men er det noen steder å gjemme kablene i det kabinettet da?

Det er sånn ca 7cm høyere enn midi kabinett....

 

Du kan gjemme kabler flere steder...in hvedsiden av 4-3modulen(altså der hardiskene går),

Bak hovedkort-brettet...

Inn på siden der alle 5.25 er ramsa opp..

inne i PSU "boksen"

og langs toppen/bunnen...

 

altså flere steder å gjemmekablene.

Ypperlig kabinett!! :thumbup::D

Lenke til kommentar
Det er jo bare et par centimeter over et midi tower da..så regner med at jeg får plass...Men er det noen steder å gjemme kablene i det kabinettet da?

Det er sånn ca 7cm høyere enn midi kabinett....

 

Du kan gjemme kabler flere steder...in hvedsiden av 4-3modulen(altså der hardiskene går),

Bak hovedkort-brettet...

Inn på siden der alle 5.25 er ramsa opp..

inne i PSU "boksen"

og langs toppen/bunnen...

 

altså flere steder å gjemmekablene.

Ypperlig kabinett!! :thumbup::D

Takker for bra svar..Får jeg plass til en dual radiator, pumpe og tank der og eller?

Lenke til kommentar

Hvis du tar en titt her:

pcbunn1.jpg

 

Det er bunnen av kabinettet..som du sikkert har skjønt! ;)

På bunnen så har du 36cm å gå på...men du ser at jeg har 4-3modulen på bunnen altså hvis man flytter den opp(hvis man kan) så har man hele 57cm å gå på!! :D:roll:

Det er nok plass til å få 2STK. dual radiator(120cm) pluss tank ... :love:

Hvis du skal ha dual radiator(120cm) på vil jeg tippe at du har plass til pumpe OG tank...og det er bare på bunnen altså! :p

 

btw hvis du lurer på "gitteret" på bunnen så er det bare å fjerne..det er der hvis du vil ha 2x120cm vifter for enda yppligere kjøling :love:

Endret av Man0war
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...