Gå til innhold

Hvilke ressur spell skal jeg bruke ? har 4 stk


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Har komme til det stadiet det jeg ikke helt vet hvilke ressur skill jeg skal ta med meg..

 

er Mo/N, og har følgende ress skills:

 

-Ressurection

-Rebirth

-Unyielding Aura

-Restore life

 

 

 

Ressurection bruker jeg ikke lengere.. men etter capture så har jeg alltså 3 ress skills i spell listen min..

 

så. hva skal jeg velge ?? jeg kan godta 2 stk.. men 3 stk blir for mange..

 

 

FORDELER:

 

-Rebirth --> Ressurecter target, som blir teleportert til din lokasjon.

-Unyielding Aura --> Ressurect med 100% health, 100% energy, med 0% dearth penatly (den fjerner bare 15% ?)

-Restore life --> Touch target ally, that ally gains 47% health, og 84% energy

 

 

Så.. hvilke skal jeg ta med meg ? er IKKE sikker lengere, siden det er så mange :p

 

-Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Unyielding aura fjærner ikke death penalty, eneste den gjør er at når den som blir ressa med den dør, så får ikke han death penalty..

 

Rebirth: Denne tar du med deg i PvE, da det ofte er slik at mange i laget dør inni en gruppe med fiender når de først dør.. Er derfor greit å få ressa de utenfor aggro sirkelen.

 

Ressurect: Er helt vanlig og den velger du om du ikke liker å gå bort til den du skal ressurecte, og bruk den helst i PvP.

 

Restor life: Det er den jeg anbefaler å bruke i PvP, da den som blir ressa får en sjanse til å komme seg på beina igjen og ikke må vente ett halvt minutt før han kan begynne å slåss.(regen)

Lenke til kommentar
Rent teoretisk, så kan det være greit. Si at du er eneste igjen, og at hele laget er dødt, og priesten er død. Da KAN du få nytte for den, slik som vi nesten vant en graveyardskamp på den måten :)

 

Men, generelt, en monk som resser i tre sekunder, er = dødt team ofte..

Og hvor ofte oppstår slike situasjoner hvor du faktisk haler inn et vinn?

Bare for a reiterate:

PvE:

Rebirth.

PvP:

Res Signet (om du ikke er monk)

Evt. Restore Life om du er Mes/Mo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...