Jump to content
Sign in to follow this  
knutby

Avhengig av trailere?

Recommended Posts

Flere en meg som elsker trailere?

Synes en god trailer skaper en utrolig bra filmfølelse.

Hva er den beste traileren dere har sett?

Min:Black hawk Down

Får grøssninger når jeg ser den, stemmer 100% med den fantastiske filmen.

Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien.

Dvs. ingen trailere for "dårlige" komedier, hvor hver eneste vits i hele filmen er tatt med i traileren.

Sin City traileren Scarface^ peker til er herlig, men kan ikke komme på noen andre i farten.

:hmm:

Guest Slettet-dUuoCe48tm

Så akkurat traileren til den nye Narniafilmen på kino. Jeg synes egentlig ikke traileren var så forskjellig fra andre trailere, men alikevel fikk jeg frysninger langt nedover ryggen av den. Den filmen så grom ut!

LOTR-trailerne, SW3 og Sin City er blandt mine favoritter.

Liker også komedie-trailere, da de har sammenpressed de beste vitsene på noen få sekunder.

Guest Slettet+9817234daf

Jeg foretrekker teasers. Trailere presenterer alltid en annen historie enn den som er i filmen ved hjelp av heftig redigering. Trailere ødelegger mye.

Kan være enig i det wh1te. Men de fleste klippere vet hvordan man skal lure publikum i trailere. Forskjellige dialoger blir klippet sammen slik at det ser ut som de har noe med hverandre å gjøre og kronologien splittet. I Return of the King, ble jo f.eks. de 2 slagene i filmen klippet sammen til ett slag.

Men, er det en kort, ordinær og lineær film, for vi ofte for mye informasjon. Derfor foretrekker jeg også teasere.

Første traileren for "Lost" på TVNorge er eneste jeg kommer på jeg har likt. Men de som kom etter HATER jeg, fordi de avslører ALT av handling(Jævler!)