knutby 2 Report post Posted August 18, 2005 Flere en meg som elsker trailere? Synes en god trailer skaper en utrolig bra filmfølelse. Hva er den beste traileren dere har sett? Min:Black hawk Down Får grøssninger når jeg ser den, stemmer 100% med den fantastiske filmen. Quote Share this post Link to post
riktig 11 Report post Posted August 18, 2005 Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien. Quote Share this post Link to post
ErlendRU 576 Report post Posted August 19, 2005 Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien. Ditto. Quote Share this post Link to post
Sponis 8 Report post Posted August 19, 2005 Eg ser heller på karakter og omtaler på blant annet imdb, trailer gir meg heller lite. Quote Share this post Link to post
Venerable 308 Report post Posted August 19, 2005 Den ene Sin City traileren ligger helt klart høyt oppe. Men jeg klarer ikke å komme på noen andre som skiller seg spesielt ut Quote Share this post Link to post
knutby 2 Report post Posted August 19, 2005 Den er rett og slett konge! Skilder miljøet i filmen helt perfekt. Quote Share this post Link to post
Jonnar 1 Report post Posted August 19, 2005 Liker trailere som gir meg lyst til å se filmen, og røper minimalt av historien. Dvs. ingen trailere for "dårlige" komedier, hvor hver eneste vits i hele filmen er tatt med i traileren. Sin City traileren Scarface^ peker til er herlig, men kan ikke komme på noen andre i farten. Quote Share this post Link to post
Seonaith 0 Report post Posted August 19, 2005 (edited) Two Towers traileren ligger høyt, høyt oppe. Se den her. Black Hawk Down traileren var veldig bra forresten. Gikk glipp av den. EDIT: Og ja, jeg er avhengig av trailere. Bor nærmest på www.apple.com/trailers Edited August 19, 2005 by Kyrre (GHL) Quote Share this post Link to post
Rikky 6 Report post Posted August 19, 2005 (edited) Jeg ser aldri trailere. Jeg liker å se filmer uten å vite noe særlig om handlingen. Edited August 19, 2005 by Rikky Quote Share this post Link to post
Claus3000 49 Report post Posted August 19, 2005 Steike... Nå fikk jeg veeeldig lyst til å se Sin City! Har ikke sett den... Venter på dvd`en. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet-dUuoCe48tm Report post Posted August 19, 2005 Så akkurat traileren til den nye Narniafilmen på kino. Jeg synes egentlig ikke traileren var så forskjellig fra andre trailere, men alikevel fikk jeg frysninger langt nedover ryggen av den. Den filmen så grom ut! Quote Share this post Link to post
H4ngm4N 29 Report post Posted August 19, 2005 LOTR-trailerne, SW3 og Sin City er blandt mine favoritter. Liker også komedie-trailere, da de har sammenpressed de beste vitsene på noen få sekunder. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+9817234daf Report post Posted August 19, 2005 Jeg foretrekker teasers. Trailere presenterer alltid en annen historie enn den som er i filmen ved hjelp av heftig redigering. Trailere ødelegger mye. Quote Share this post Link to post
Seonaith 0 Report post Posted August 19, 2005 Kan være enig i det wh1te. Men de fleste klippere vet hvordan man skal lure publikum i trailere. Forskjellige dialoger blir klippet sammen slik at det ser ut som de har noe med hverandre å gjøre og kronologien splittet. I Return of the King, ble jo f.eks. de 2 slagene i filmen klippet sammen til ett slag. Men, er det en kort, ordinær og lineær film, for vi ofte for mye informasjon. Derfor foretrekker jeg også teasere. Quote Share this post Link to post
co2 98 Report post Posted August 19, 2005 Første traileren for "Lost" på TVNorge er eneste jeg kommer på jeg har likt. Men de som kom etter HATER jeg, fordi de avslører ALT av handling(Jævler!) Quote Share this post Link to post