csboy Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 Veit detta er tatt opp før men ser ut til at søkefunksjonen ikke fungerer, så hvis noen kunne gi meg di commandene du skulle skrive i launch option hadde det vært veldig fint
s_M_p Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) -noforcemparms -noforcemaccel -noforcemspd lim inn det i launch properties for cs edit: test denne da ftp://ftp.thecpl.com/mouse_fix.zip Endret 18. august 2005 av s_M_p
csboy Skrevet 18. august 2005 Forfatter Skrevet 18. august 2005 (endret) Har gjort sånn som du sier, men fikk det fortsatt ikke til. Grunnen er at jeg ikke får skrudd av selve akselerasjonen i windows. Drivern støtter det ikke, så om noen kunne linke en fin driver til meg hadde det vært fint Edit: Tester nå. Takk for hjelpen Endret 18. august 2005 av csboy
Veritas_ Skrevet 18. august 2005 Skrevet 18. august 2005 (endret) Driveren skal vel ikke støtte det for å kunne skru da av? Ta bort haken som sier: "Enhance pointer presision" på den engelske versjonen, vet ikke hva det er på norsk. Endret 18. august 2005 av Veritas_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå