Gå til innhold

Beste norske forum?


lillegrill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes _egentlig_ hw.no forumet suger balle. Men her er mye aktivitet, så derfor er jeg her :(

Jeg er helt enig med deg. Det er egentlig skikkelig dritt. Men, det er noen få folk her som er morsomme, OK, kule, whatevva, og det er noen kategorier her som fungerer mer eller mindre. Derfor forsvinner jeg ikke herfra. Men for all del, folkens, si ifra hvis dere støter på et forum med litt bedre kvalitet! Gjerne et litt stort et!

Lenke til kommentar
trenger du virklig og spørre :p

 

dette er vell utentvil det største norske forumet .

Feil...

 

 

VG

 

 

Men så er jo det grusomt også.

Hmmm...Vg forum...hvor har jeg vert ? Aldri hørt om ..:p

 

Hva er adressen ? Gidder ikke å lete...

www.vg.no?

Ja...men hvor ligger forumet ?

Lenke til kommentar
Synes _egentlig_ hw.no forumet suger balle. Men her er mye aktivitet, så derfor er jeg her :(

Jeg er helt enig med deg. Det er egentlig skikkelig dritt. Men, det er noen få folk her som er morsomme, OK, kule, whatevva, og det er noen kategorier her som fungerer mer eller mindre. Derfor forsvinner jeg ikke herfra. Men for all del, folkens, si ifra hvis dere støter på et forum med litt bedre kvalitet! Gjerne et litt stort et!

NESC-forumet.

Det skal vel være bra :hmm:

Lenke til kommentar

Når jeg først så denne tråden tenkte jeg, "hva i huleste mener dere med at hw.no forumet er på vei nedover!!?" Men så så jeg meg litt rundt på ot-baren, og til min fortvilelse så jeg hva dere mener.. Jeg er ikke lei meg for at jeg så det, men for at dere faktisk har rett! :no: La oss bidra med å gjøre dette til et bedre sted! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg liker dette forumet bra jeg, selv om noen sider lyser sterke en andre.

Det er en stor mengde meget kompetente mennesker her, med høy inteligens og mye erfaring.

Klart det er noen råtne epler her også, men det er det på alle fora, og slik vil det alltid være.

 

Husk at dagens n00bs er morgendagens lys, alt de trenger er litt veiledning. :)

 

 

Edit: Leif

Endret av fargoth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...