Gå til innhold

Beste norske forum?


lillegrill

Anbefalte innlegg

Hei!, er dette det beste norske forumet? eller finnes det andre som er like bra, bedre eller mer populær?

 

Er ikke så mange mnd siden jeg startet å lese forum og er nå blitt hekta  :cry:

spurte en gang om det og da ble jeg utesteng i flere uker.

Stakkars deg!

Ja, fordi HW-forumet tåler ikke å høre at de suger balle.

 

Edit: Og folk må ikke få vite om bedre fora heller.

Endret av Grundig
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!, er dette det beste norske forumet? eller finnes det andre som er like bra, bedre eller mer populær?

 

Er ikke så mange mnd siden jeg startet å lese forum og er nå blitt hekta  :cry:

spurte en gang om det og da ble jeg utesteng i flere uker.

Stakkars deg!

Ja, fordi HW-forumet tåler ikke å høre at de suger balle.

 

Edit: Og folk må ikke få vite om bedre fora heller.

det snodig var også at modertoren hadde lagt ut linker til kalar-klok.no (noe sånt) og et annet lignende forum noen minutter før.

Lenke til kommentar
This just in: Ingen som tvinger deg til å være her.

Nei, jeg vet det. Har aldri sagt det heller. N00b!

Ord sårer som knivstikk. :(

 

Hvorfor er du så på et forum som suger balle? Rent bortsett fra at du prøver å bli bannet og tror du er kul.

Jeg tror ikke jeg er kul. Jeg er irritert på små snørrunger som deg som tror de er kule. Sånne små jævler av noen drittsekker som deg irriterer meg. Og nei, jeg truer deg ikke, bare sier at du er, sammen med mange andre, en real dritt.

Lenke til kommentar
This just in: Ingen som tvinger deg til å være her.

Nei, jeg vet det. Har aldri sagt det heller. N00b!

Ord sårer som knivstikk. :(

 

Hvorfor er du så på et forum som suger balle? Rent bortsett fra at du prøver å bli bannet og tror du er kul.

Jeg tror ikke jeg er kul. Jeg er irritert på små snørrunger som deg som tror de er kule. Sånne små jævler av noen drittsekker som deg irriterer meg. Og nei, jeg truer deg ikke, bare sier at du er, sammen med mange andre, en real dritt.

Forklar meg hvorfor jeg er en dritt. Fordi du gjerne vil ha ferie?

Lenke til kommentar

Du er en dritt fordi du er så irriterende at hver gang du jeg ser deg her får jeg lyst til å smelle huet hardt i tastaturet. Og drittmoderatorene her inne gjør en forbanna dritten jobb. De lar de verste drittsekkene være igjen her. Men greit, jeg er en drittsekk jeg også!!! bann meg fra dette helvetes forumet!!!!!!! NÅ!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Du er en dritt fordi du er så irriterende at hver gang du jeg ser deg her får jeg lyst til å smelle huet hardt i tastaturet. Og drittmoderatorene her inne gjør en forbanna dritten jobb. De lar de verste drittsekkene være igjen her. Men greit, jeg er en drittsekk jeg også!!! bann meg fra dette helvetes forumet!!!!!!! NÅ!!!!!!!!!

Hva har hendt Grundig? :(

Ikke bli bannet fra forumet da, det er fortsatt folk som husker deg slik du var før.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

WTG, Grundig, du beviste virkelig at det er andre som er problemer på dette forumet, ikke deg..

Jeg digger dette forumet, jeg tilbringer hele dagen min her. Jeg har møtt folk som jeg kan si jeg er ordentlig glad i via dette forumet, jeg har fått venner, jeg har lært mye om PC, film og musikk, og jeg har møtt mange morsomme mennesker i Off Topic.

Det er klart at det finnes tider der det kan virke som moderatorene er litt trege, men de gjør jobben sin så godt de kan (ikke glem at de ikke får betalt, de gjør dette fordi de vil). Selv om jeg er uenig til tider, så må de respekteres som tar seg tid til å slette poster (som f eks dine, Grundig) og banne brukere (f eks deg, Grundig) som irriterer de andre som prøver å gjøre forumet til et morsomt og interessant sted å være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...