Gå til innhold

Dillemma: Akseptabel aldersforskjell.


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"If there's stuff on the muff, she's old enough".

Ali G ftw ^^

 

Men seriøst, det lengste jeg har gått er et år yngre og det var med eksen (gangkse moden jente som jeg var sammen med, var ikke fling). Har heller sansen for jenter som er samme årgang eller en over :) Slipper alt det derre fjortis dramaet. Men så har jeg en vennegjeng på (fra høsten) 10klasse, GK og første gym. Pluss et par oldiser som fungerer som sjofører :p (^^)

 

Men er veldig fornøyd med vennene mine, selvom jeg henger med folk som har gått ut av vgs og folk som er 15, så hopper de ikke til køys, noe som passer meg bra, da dette ville fucket alt vennskap.

 

Men føler med deg loffelur. Life is a bitch, threat her well and she will fuck you up..

 

Hvis du bor nord (noe jeg tippper) så er det hvertfall mye fisk, det burde styrke klisje'en "Det er flere fisk i havet"

 

:)

Lenke til kommentar

Blir for min del ganske fustrert over det faktum at jenter ser ikke særlig mye eldre ut mellom 14 og 17 (finnes unntak).

 

Hvis jeg blir lagt ann på av ei jente som ser ganske bra ut og oppfører seg bra også, men er bare 14/15 så blir jeg regelrett skuffet og går heller for et venneforhold intil en viss lavalder er nådd ;)

 

jeg for min del er 17, skal begynne på vk2 og vil dermed ikke gå på jenter under gk. Dermed basta.

Lenke til kommentar
Synes det er litt rart at mange av dere mener at gutten må være eldst. Eller at gutten burde være det..  :hmm:

Egentlig er det ikke så rart, i og med at guttene på min alder ikke er ute etter langvarige forhold, men heller tøm og røm. De fleste av jentene har liksom vokst litt fra det..

Så du vet at alle guttene på din alder ikke er ute etter et langvarig forhold...? Synes det blir litt trangsynt å si noe sånt. Det er tydelig at det er et prinsipp for deg at det er sånn.. Du har opplevd det sånn, og da er ALLE gutter sånn! :nei:

Lenke til kommentar

For oss som har passert 20 for en stund siden vil jeg påstå at det er viktig å ikke rote seg bort i forhold med jenter under 20 dersom det er et seriøst forhold man er ute etter.

Det er utrolig hva som forandrer seg oppi hodet på jenter fra de er 16 til de har nådd 20 år.

Ble nesten overfalt av ei veninde av søstra mi når jeg var 25.

Dama var 15 og kom og la seg i senga mi(tro hva hun ville?) mens jeg sov så når jeg oppdaget det så jaga jeg henne.

Vil ikke bli tatt for å ha pult småprips.

Lenke til kommentar
Synes det er litt rart at mange av dere mener at gutten må være eldst. Eller at gutten burde være det..  :hmm:

Egentlig er det ikke så rart, i og med at guttene på min alder ikke er ute etter langvarige forhold, men heller tøm og røm. De fleste av jentene har liksom vokst litt fra det..

Men enkelte jenter som fortsatt liker det også, etter hva jeg har skjønt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...