Gå til innhold

Dillemma: Akseptabel aldersforskjell.


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel ikke noe jeg syntes er riktig eller galt, folk får gjøre som de vil, men synes selv at sålenge jenta er over 16 og gutten er under 20 er det greit. Over det så synes jeg det bare blir kvalmt. Er jenta under 16 skal gutten også være det. Videre oppover teller ikke så mye siden forskjellene i alder da har veldig, veldig mye mindre å si.

Lenke til kommentar
Uff... litt trist situasjon egentlig! Hvis jenta er grei og sånnt

Ja egentlig helt jævelig :cry:

Men sånn er livet!

 

Tar SteffyBoy's innlegg med humor, for slikt gjør vi ikke.

Men hvis jeg skulle ta et slikt valg, hadde det sikkert vært mye avhengig av kjærestene til vennene mine, og hvordan vi "opererte" damer :p

Mulig jeg høres veldig usympatisk og overfaldisk ut, men du er 19 år, og har livet foran deg! Mulighetene er mange fler enn du aner ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor bry seg om alder? Jeg snakker ikke noe særlig med jenter som er 15år så det problemet ser jeg ikke.. Prater lite med dem som er 16 også.. men prater mye med de som er 17... Skiller ikke på alder ,men man må nå være på ca samme nivå etter erfaringer og inni hodet.

 

Loffelur: Som vi snakket om så drar jeg også vekk.. har en som jeg er veldig sjarmert av og hu har sagt at hu er forelsket i meg.. Spørs om hu husker hvem jeg er etter å ha vært 3mnd borte da.. Du får uansett ha en god tur! Jeg reiser med flyet til frankfurt klokken 06:40 også videre til statene.. God tur til tyskland!

Lenke til kommentar
Hvorfor bry seg om alder? Jeg snakker ikke noe særlig med jenter som er 15år så det problemet ser jeg ikke.. Prater lite med dem som er 16 også.. men prater mye med de som er 17... Skiller ikke på alder ,men man må nå være på ca samme nivå etter erfaringer og inni hodet.

 

Loffelur: Som vi snakket om så drar jeg også vekk.. har en som jeg er veldig sjarmert av og hu har sagt at hu er forelsket i meg.. Spørs om hu husker hvem jeg er etter å ha vært 3mnd borte da.. Du får uansett ha en god tur! Jeg reiser med flyet til frankfurt klokken 06:40 også videre til statene.. God tur til tyskland!

Bry seg om alder burde man ikke gjøre om man har ærlige hensikter... sant det. Men andres mening har faktisk noe og si i slike situasjoner.

 

@2mass

 

Joa, sikkert masse der. Men er "litt" upraktisk. Og jeg snakker av erfaring her..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Min regel fant jeg opp da jeg gikk i 7. Det går på klasser/alder: 5-7, 6-8, 7-9, 8-10, 9-1, 10-2, 1-3. Det er den magiske grense. Jeg som nå har gått ut av videregående hadde aldri lagt fingrene mine på ei fra GK.

 

Edit: Tallene er klasser, ikke alder.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Min regel fant jeg opp da jeg gikk i 7. Det går på klasser/alder: 5-7, 6-8, 7-9, 8-10, 9-1, 10-2, 1-3. Det er den magiske grense. Jeg som nå har gått ut av videregående hadde aldri lagt fingrene mine på ei fra GK.

 

Edit: Tallene er klasser, ikke alder.

evt bare +/- 2 år.. ok grense det..

Lenke til kommentar

For meg selv går grensa på +2/-1, men når jeg ser på andre folk, som har litt større "grenser" så synes jeg det er litt rart. F.eks en jeg kjenner som blei/blir 21 i år, puler på ei som er 16. Det er drøyt imo, men jeg vet jo selvfølgelig ikke hva de to tenker om det så det er jo ikke så lett. Men selv om jeg synes det er drøyt, vil jo ikke si at jeg kommer til å si noe til dem om det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...