Gå til innhold

Dillemma: Akseptabel aldersforskjell.


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. :p

 

Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder.

Lenke til kommentar

I min omgangskrets :p Er det ganske fyfy med jenter født etter 90! Vi er alle oppegående gutter fra 80-tallet (89) :p

Men så er vi også mye mer seriøs når det gjelder forhold enn andre gutter på vår alder som går på "mindreårige" :p

Men når det gjelder jenter som over 18 som har eldre kjærester, ser jeg ikke noe problem i det.. Til de grader!

Lenke til kommentar
Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm. :p

 

Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder.

Jeg er 187 ... :D

Lenke til kommentar
Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm.  :p

 

Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder.

Jeg er 187 ... :D

195 her

Lenke til kommentar
Min policy er: Bare han ikke er lavere enn meg, går det fint. Sjelden jeg har møtt en gutt som er 157 cm.  :p

 

Neeeida, sånn helt seriøst så synes jeg ikke en 14-åring bør være sammen med en 19-åring. Jeg synes det virker så desp, akkurat som han ikke kan få seg noe litt nærmere hans egen alder.

Jeg er 187 ... :D

195 her

Små`n knuser dere alle. (Ja, eg snakker om deg, Marvil..)

Lenke til kommentar

Startet topic siden ei jente på 15 (mentalt 18) ble interressert i meg.

Og jeg som er 19 får nesten panikk siden jeg er såpass gammel, og synes det er rart. Det rare er at hun sier også at jeg er litt gammel. Og så legger hun på at det er synd at hun er så ung. Mulig at det kunne blitt et lykkelig forrhold og kanskje ikke. Trodde jo selv at det var totalt tabu:S

Men på toppen av det hele så skal jeg ut i den store verden og studere om 2 uker. Så det går i dass uansett hva som er riktig eller galt.

Uff, skikkelig frustrerende at når man faktisk har litt flaks så flopper timingen og alderen så utrolig!

Lenke til kommentar
Startet topic siden ei jente på 15 (mentalt 18) ble interressert i meg.

Og jeg som er 19 får nesten panikk siden jeg er såpass gammel, og synes det er rart. Det rare er at hun sier også at jeg er litt gammel. Og så legger hun på at det er synd at hun er så ung. Mulig at det kunne blitt et lykkelig forrhold og kanskje ikke. Trodde jo selv at det var totalt tabu:S

Men på toppen av det hele så skal jeg ut i den store verden og studere om 2 uker. Så det går i dass uansett hva som er riktig eller galt.

Uff, skikkelig frustrerende at når man faktisk har litt flaks så flopper timingen og alderen så utrolig!

Uff... litt trist situasjon egentlig! Hvis jenta er grei og sånnt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...