Gå til innhold

Dillemma: Akseptabel aldersforskjell.


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, går etter klasser spør du meg.

 

Vidregående skole-elever BØR holde seg unna 8-9. klasse, 10. er greit.

Siden du går på barneskulen gjeng eg ut i fra at du blir utkonkurrert av vidaregåandeelever, derfor oppmoder du alle over ungd.skulen om å ikkje hoppe i di sandkasse? :p

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Dette har jeg stusset litt over også. Har truffet ei jente når jeg var i utlandet, og vi ble godt kjent. Det virket som om hun tenkte det samme som jeg gjorde, nettopp det at vi kunne finne på tid i ettertid. Hun dro uten at jeg fikk sagt hadet, men til min glede la hun igjen et ark med en hilsen. E-mailadresse, hvor hun bodde osv. Jeg vil gjerne finne på ting med henne, kino for eksempel, men hu er lissom 14. Hu ser, helt seriøst, ut som hu er 16-17, og jeg ble fordømt lei meg når jeg hørte alderen hennes. Ble rett og slett deppa.

 

Jeg synes det er kvalmt og uforskammelig at 20åringer puler med 14izzer. Ja, jeg syns rett og slett det er usmakelig. Jeg har faktisk ingen intensjoner om verken sex, jeg vil bare sjekke om det er noe mer. Da lurer jeg altså på om det er "pedo" at jeg er 17 og hu er 14? Og for all del, vær ærlige. Vil bare vite hva folk, spesielt jenter, synes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...