Gå til innhold

Spill vi gleder oss til!


Anbefalte innlegg

Både i år og neste år er preget med masse nye spill og en del konsoller.Men hvilke spill gleder du deg til?

 

Min liste:

 

F.E.A.R (Oktober, PC)

S.T.A.L.K.E.R (Vet ikke enda)

Alan Wake (PC, PS3, Xbox 360, Ikke fastsatt)

Fahrenheit (Xbox, PC, PS2, 30. september)

Age Of Empires 3 (PC, 3. kvartal)

Gears Of Wars (Xbox 360, 2006)

Need For Speed Most Wanted (November, alle plattform)

Burnout Revenge (Xbox, PS2, 22. september)

Half Life 3 (Hvis det kommer da ;) )

 

Nå trenger jeg bare penger... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå i år så er det bare Age of Empires 3 for min del, hvertfall som jeg kommer på i farten.

Ellers så er det selvsagt PSP som snart kommer, men det gjelder ikke som spill da.

Neste år så er det først og fremst Final Fantasy XII jeg ser fram til. Lenge til, men jeg vet nå at det kommer... Og så Metal Gear Solid 4 når det en gang kommer til PS3.

Utenom det så er det svært få spill jeg går rundt å gleder meg til. Spiller mindre og mindre for tida...

Lenke til kommentar

Eg burde ikkje starte ein diskusjon, men kvifor gleder nokon seg til Age of Empire 3? Det er jo sikkert berre eit heilt vanleg RTS spel med silly bygninger, menn som popper ut av ein barracks og absolutt ingen taktisk/strategisk verdi. Grafikken ser ikkje so topp ut heller. Jaja...

 

Oblivion, Fahrenheit og F.E.A.R gleder eg meg til.

Lenke til kommentar
Eg burde ikkje starte ein diskusjon, men kvifor gleder nokon seg til Age of Empire 3? Det er jo sikkert berre eit heilt vanleg RTS spel med silly bygninger, menn som popper ut av ein barracks og absolutt ingen taktisk/strategisk verdi. Grafikken ser ikkje so topp ut heller. Jaja...

 

Oblivion, Fahrenheit og F.E.A.R gleder eg meg til.

Har du prøvd det? Nei så ikke kommenter noe du ikke har noen anelse om. Grafikken er det ikke noe å si noe om da den fungerer. Fatter ikke hvorfor folk er så opptatt av grafikk hele tiden....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...