Gå til innhold

Forandringar du vil ha i WoW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et eget guildbank system, og selvfølgelig så hadde det vært morsomt med guildhalls, helst ikke instanser, kunne heller kosta så mye at ikke alle guilds hadde hatt råd, så ville det ikke forkludra byene allikevel.

Skrevet
- Orc shaman, at tauren har denne rasen er bare banalt.

Er du gal! Shaman skulle vært kun for tauren. Det er jo tross allt de som lever " i pakt med naturen".

Dessuten hadde det vært rått hvis tauren fikk tilbake sin plainrunner ability. Tenk å se en tauren løpe som en gal over slettene. :love:

Kanskje kunne de slenge seg ned på alle fire i samme slengen :!:

Har du lest noe wc lore eller? Eller spilt wc3 for den saks skyld. Hvem er det som har shaman der? Jo, orc.

Synes druid er bra for tauren og night elf. Disse rasene har jo egentlig mye til felles.

Skrevet

At shaman kan bære buff-totems på ryggen. Om du ser på elements-settet så er det helt klart det blizzard hadde planlagt, men så måtte fangtooth rolle en paladin som dere kanskje vet, så det ble ikke noe av.

Skrevet

Druids kunne fått starfall Aoe (tenk priestess of the moon warcraft 3) som end talent på Balance treet sitt. Mulighet til å drepe mobs før dei dør av alderdom...

Skrevet

At det blir vanskeligere.. Nå sitter jo småungene å ødelegger spillet så det holder.

Eneste man trenger for suksess i WoW er tid.

Kom med noe vanskelig! Noe som hindrer deg i ting.

Nei wow var morsomt en gang i tiden. Nå har community, whining, og skill blitt totalt ødelagt.

Skrevet (endret)

...at krigere kan bruke tryllestav. Jeg ønsker meg også at blizz kunne få ut fingern og slippe de nye epic-settenes utseende istedet for lusne placeholders *sukk*

Endret av Proidiv
Skrevet

nå vet jeg hva hunter trenger, aspect of the beast gjør at han ikke blir angrepet av beasts fordi han lukter likt (har foreslått det før). + en måte å stealthe seg på, han er jo på en måte tross alt en jeger.

Skrevet

I wish at mages kunne fått muligheten til å summone en water elemental eller noe lignende, akkurat som magene wc3! varer i noen min kanskje, og en cooldown på 15-30 min... =D

Skrevet
nå vet jeg hva hunter trenger, aspect of the beast gjør at han ikke blir angrepet av beasts fordi han lukter likt (har foreslått det før). + en måte å stealthe seg på, han er jo på en måte tross alt en jeger.

Ja.. om ikke akkurat stealth, en slags kamuflasje til bruk der det er vegetasjon kanskje? :hmm:

Skrevet

Ja.. om ikke akkurat stealth, en slags kamuflasje til bruk der det er vegetasjon kanskje? :hmm:

for eksempel, kanskje at huntern ikke kan angripe fra "stealth" eller at den ikke funker på humanoids :)

Dø shamans! :D (ingen flaming, bare at ghost wolf går under kategorien "beasts")

Skrevet

Nerfing av rogues slik at det blir mindre av dem, og bare de som kan spille dem blir igjen. Syns alltid de klarer å kludre det til, enten jeg tanker med warriorn eller healer med presten min.

Dessuten syns jeg holy treet burde fått litt oppgradring. Kanskje sleep slik som en mage sin sheep. *sleep* *lade opp en smite* *critt* 1k Holy Dmg. Det hadde vært noe :)

Skrevet

Skulle gjerne sett at det kom ett epic pvp sett til warrior som ikke er honor rank reward, men drop. Og plainswalking til tauren istedenfor kodo, kunne gått ned på alle fire og løpt.

Skrevet (endret)

Ting jeg savner i wow.

1. Rogues mister poisons, stealth og alle cooldowns blir økt med 5min ekstra.

2. Shamans mister mail og skjold (og shocks blir nerfa)

3. Warriors får Stealth og backstabb\ambush skills

4. Druids får skjold og mail.

5. Shadowpriest impes inn i det uendelige.

6. Paladins får den etterlengtede dps boosten og får ranged\slow attacks. (DET STOD HOLY WARRIOR I MANUALEN!!111)

7. Hunters får mulighet til å ha på seg plate.

8. Mage får mail armor og mulighet til å bære skjold.

9. Warlock blir nerfet fordi de har utrolig bra dmg (JEG SÅ EN SOM CRITTA FOR 7000 DMG PÅ SCREENSHOT!111 NREF!)

10. Rogues blir fjernet fra spillet ettersom man ikke har behov for de lenger.

Endret av Sandiz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...