Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Pris på sett med nye allmennbøker?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor står de på lista da, hvis det ikke er nødvendig å kjøpe dem...?!?

Har noen sagt at det ikke er nødvendig å kjøpe bøker? Selvsagt er det det. Vi er bare to som har sagt at man som regel ikke trenger å stresse så innmari for å få tak i alt mulig før, eller rett etter, skolestart.

Lenke til kommentar

Kjøp alt du kan brukt! Og vær tidlig ute med det. Her jeg bor skal de fleste selge bøkene sine i morra. Og vi har lov til å sitte i gangene på skolen i friminuttene og selge. Vet de selger en del bruktbøker i Oslo også.

 

Det eneste du ikke burde kjøpe brukt er bøker som skal skrives i.

 

EDIT: Det er ingen vits i å ta vare på realfagsbøkene. Regn med at du kommer til å selge alle bøkene dine til neste år. Hvis du kjøper nye bøker nå, kan du selge dem til halv pris. Hvis du kjøper brukte bøker for halv pris kan du selge dem igjen for det samme du kjøpte dem for.

Endret av Vain
Lenke til kommentar
bhsand: Du skal ikke tilfeldigvis selge litt GK-bøker i storefri i morgen? :whistle:

Jo, skal vel selge så og si alle. Som jeg skrev i "første skoledag"-greien, så drasset jeg dem med til ingen nytte i dag. De aller fleste er vel kjøpt nye. Det eneste jeg kommer på er engelskboken (Targets) og økonomiboken som jeg kjøpte brukt. Noe som er aktuelt? (Burde vel kanskje ta vare på matteboken for "future references", men tror ikke jeg gidder.)

 

Tekst og Tanke - Norsk for Grunnkurs (1998)

Veiviseren (1994)

Mitten in Europa 2 (1997)

Targets (1998)

Paraleller 1MXY I (2004)

Paraleller 1MXY II (2004)

Naturfag 5-timerskurs (2000, opplag 2004)

Økonomi og informasjonsbehandling Lærebok (2003)

IT-Guiden (2003, opplag 2004)

 

Du kan sikkert få hele bunten for ca 50% hvis du er interessert. Det er ikke gale, siden de fleste som sagt er kjøpt ny i fjor og er generelt brukt pent. Vi får kanskje PMe litt om det?

Lenke til kommentar
(mangler da en oppgavesamling i 2MX - er vel rundt 200,-)

 

-Jar

Koster 290 kr ny på Haugen bok (gratis frakt)

Er haugenbok.no billigere enn vanlige bokhandlere? Kom på 3413 for alle bøkene jeg trenger der.

Jeg vil si med 100% sikkerhet at den er den billigeste nettbokhandelen, men du finner sikkert en bokhandel der de seller f.eks en bok 10 kr billigere.

Da er det like grett å kjøpe alt du skal ha på haugenbok.no vil da jeg si.

GRATIS FRAKT :p

Lenke til kommentar
Med mine studieretningsfag blir veiledende pris på alle bøkene 4552,-. Det er da snakk om VK1, og jeg har ihvertfall gymboken fra i fjor, som går alle tre årene.

På den prisen hadde jeg glemt å ta med bøker etc. til IT og Brukersystemer. Fikk ikke vite prisen før i dag, og det alene kom på 560,-. Skal ikke være billig, og nå er jeg over 5000,- kroner. Riktignok med alle veiledende priser, har allerede kjøpt fire brukt.

 

Bokkilden har forresten også fri frakt for tiden (midlertidig). Så hvis de er litt billigere på bøkene, så burde man vel kjøpe der. Men da jeg letet fant jeg ingen av bøkene jeg skulle ha der. Dårlig av bokkilden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...